FruMamma med nr 2 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Noen som vet hvor utbredt dette er i dag? Er man imun hvis man er vaksinert?
MadameMimm Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Røde hunder er veldig sjeldent i dag. Man regnes som immun hvis man er vaksinert, men kan visstnok bli smittet, bare i en mye mildere grad. men som sagt, røde hunder forekommer svært sjeldent. Guttungen fikk et utslett som lignet veldig på røde hunder, og iom at jeg var gravid på det tidspunktet, ble det full utredning. For selv om legene sa det var svært, svært liten sjans for at det var røde hunder, skal det selvfølgelig undersøkes.
FruMamma med nr 2 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 Var han veldig syk? Jenta vår hadde feber i går og i dag(og slapp) og har fått utslett på magen og ryggen, samt trusekanten. Hun er 3 år og har blitt vaksinert. Men nå er hun piggere etter å ha fått pinex. Jeg tror egentlig det er varmeutslett etter feberen, men i og med at jeg er gravid begynte jeg å lese litt i bøker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå