Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Når gjør dere det, altså hvor gamle er barna når dere begynner? Og hvordan, min tar ikke smukk:( ?
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 9 mnd var han. Pappaen tok han, ga han vann, bysset og dullet. Tok 2 netter så var det over. =)
☆Monkey Business☆ Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Første var vel 10 mnd, slutta av seg selv:) Minste er nå snart 13 mnd og har ikke planer om å gjøre det samme, så her må jeg nok jobbe litt.....vet ikke helt hvordan, hehe....
Spaniella Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Vår var ca 8-9 måneder og spiste litt grøt. Far tok henne opp om morgenen og ga grøt da (hun sov mellom 20 og 06). Hun var mektig fornærmet de første to dagene, men så gikk det bra. Ikke behov for smokk.
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Hehe, hørte om ei som begynte avvenninga når han var 5 mnd. Min er 4, og ligger godt over gj.snittet i vekt, så tror ikke det hadde gjort noe å avvenne han om en mnd eller to. Flere synspunkter/erfaringer? Er det bedre å vente til han vil slutte selv? (Det kan bli en stund til, han er veeldig glad i mat, hehe..skjønnassen min)
Spaniella Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Vi ventet til hun sov lenge nok til at det var "normal frokosttid", dvs at det gikk an å lage en morgenrutine av det. Litt upraktisk å stå opp og lage frokost kl 03:) Vekten ordner seg uansett. Min "plugg" veide 8 kg da hun var 4 mnd, men nå er hun snart to år og veier bare 10,5 kg. Raste ned etter hun begynte med mat, selv om hun spiser som en hest og er i storform.
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 31. januar 2011 #10 Skrevet 31. januar 2011 gammel tråd, men dytter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå