Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Bare lurte på om du har vært på ul enda jeg.. Om du vet kjønnet? ) Er formen bedre?
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Heia nei skal ikke før neste torsdag (6 juni).. Synes egentlig det er litt sent fordi da er jeg bare noen dager unna å være i uke 20, men det er vel sånn det er nå Formen er like bedriten og kroppen begynner virkelig å merke mangelen på forskjellige ting nå, men likevel har jeg aldri vært mer lykkelig føler jeg går bare å gliser mellom all oppkasten hehe..
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 Okei, da må du oppdatere meg etter du har vært der.. Er spent selv jeg.. hehe.. Føler du egentlig får en jente til... Hehe. Så bra du går rundt og smiler selvom du er dårlig da.. Kan jo hende det plutselig gir seg og.. Jeg kastet jo opp til 6. mnd forrige gang jeg. Håper du slipper å gå så lenge med det, men uansett kan det snu:o)
Mulle :) Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Må bare si mami.. At 6 juni er en fredag Og dette vet jeg pga da kommer min søster og nevø hjem (de bor i Italia) Og jeg skal ha prøvetime til brudepynting... Men ikke for å pirke for mye.. Tipper du har en smurfeBLÅ i magen
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Jeg tipper også på jente H mener han bare klarer å lage jenter hehe.. Er det en fredag ja? ja der kan du se, ikke helt kontroll over dagene når man tilbirnger all tid på sofaen vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå