Gå til innhold

ang amme BH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forfengelig og er tilhenger av å bruke undertøyssett. Matchende truse og Bh. Kan ikke huske sist jeg gikk uten å bruke sett. Jeg kjøper alltid 3 truser til hver BH, siden man vasker BH mer. Finnes det fine sett når man skal ha ammeBH? Ikke bare lik farge? Jeg har sett et par sett på HM, men de var grusomt harry syns jeg.

Noen som vet hvor det evt finnes, uten å ruinere seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var inne på en fin undertøysbutikk på sandvika storsenter og tittet etter fint undertøy for ammende...og oppdaget følgende der....

De amme bhene de hadde med tilhørende truser var gravidetruser...eh

Det er vel heller søkt at man må kjøpe amme bh om det skal matche gravidetrusene når man er gravdid...og må kjøoe gravide truser til amme bhene når man har født... Jeg gjorde selvfølgelig damene der oppmerksom på dette...men fikk til svar at slik var det nå engang...

Jeg kjøpte flere fine amme bher og matchende truser hos Marks and Spencers da jeg var gravid første gang. Desverre er de alle godt brukt nå, så nå vet jeg faktisk ikke hva jeg finner på. Kjøper vel noen gode fra Triumph, og matcher dem med truser i noenlunde samme stil...

Lykke til i jakten. Finner du noe fint, så gi gjerne tipset videre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...