Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Vi er nybakte foreldre med alt det innebærer. begynner å bli iritert, hva tror mannen min? tror han at det er slaraffen liv og ha ansvart for babyen hele natten og hele dagen? skjønner han ikke at jeg også trenger å slappe litt av, kunne ta meg en dusj uten å være redd hun våkner, sette meg på do ? bare være litt meg? Jeg skjønner at han også er sliten etter jobb, men han har også et ansvar ovenfor småtta når han er hjemme uten at jeg må spørre og få sure svar tilbake? eller er det bare jeg som er kravstor?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Det skjønner han ikke før han har hatt ansvaret selv. La han ta seg av babyen en helg, uten at du hjelper ham. Det bruker som regel å sette ting i perspektiv.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 nei du er ikke kravstor. er mange menn som ikke skjønner det der. la ham passe ungen en natt (i helgen). du får bare slenge frem puppen i søvne mens han bysser, skifter bleie osv. og det samme på dagen. jeg var helt alene med gutten min, og fatter ikke hvordan jeg fikk det til! man trenger sårt bittelitt alenetid, som å gå på do, dusje osv som du nevner. mulig han må ha det inn med teskjeer at det ikke er bare kosekos å ha en liten baby døgnet rundt!!!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 det var faktisk en veldig god ide det skal jeg!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Jeg beundrer alene mammaer virkelig! Dere gjør en kjempe jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå