To fine gutter Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Når gjør dere det? Og hvordan? Det er jo bare to år siden sist vi gjorde det, men jeg tror det blir verre denne gangen.
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Dytter, min tar ikke smukk, så da er det vel kanskje ekstra vanskelig, når han ikke kan ta det i stedet for puppen? Huff, gruer meg!
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Hvor gamle er det vanlig at de er når man startet med nattavvenning?
To fine gutter Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2008 Førstemann avvente vi når han var 5 mnd, gikk helt fint. Nå er nr to straks 5 mnd, så nå er det hans tur!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 nattavvenne på 5 mnd, hørtes tidlig ut. er du oppe i 2 grøt måltider ? hmmm. VI har enda ikke gjort det, han er snart 8 mnd, spiser kl 04. Men han spiser enda litt mye pupp gjennom dagen...
To fine gutter Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2008 Hvem sier at han må være oppe i to grøtmåltider før nattavvenningen? Min helsesøser sier det er best å avvenne de mellom 4 og 6 mnd. De sier jo forskjellig, men det funket fint sist, så vi prøver nå igjen. Han spiser masse pupp i løpet av dagen, og litt grøt om kvelden.
Minlillepudding Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Kom det egentlig noen svar her da? Jeg lurer og. Min tar heller ikke smokk. Noen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå