Kirsebæra Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Ja, jeg trengte oppmerksomhet! Noen som vet om svenske nettsider med bilstoler, hvor det også står pris på bilstolene? har nemlig overtalt min pappa til å KJØPE bilstol som vi skal ha i bilen til pappa når vi er der, istede for at han kaster ut penger påå leie bilstol en og annen helg....da er det liksom litt bedre å kjøpe bilstol som varer til en tre-fire år... så, nett sider, svenske og norske med tilbus på bilstoler?
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 NETTBUTIKKER - Sverige 4mom BabyBee Babyclothes.se Baby Safety (sikkerhetsprodukter) Babyviking Barnkammaren Bergens Ull Bonti Busigt Elva små troll - klær FolkArt - litt av hvert. Også til barn. Freshmilk.se -klær osv Garderoben e-butikk Gnuttis - interiør og klær Grow in Life Imse Vimse Happylina - design og barnebutikk Harmonibarn - Marimekkosmokker mm Kalla Kidswear KrypBaby - strømpebukse m/antiskli Lingon & blåbær Linus og Lotta Lollopard Matadorkids - klær Mikrodemus Minimundus Piffy (t-skjorte-trykk) Plastisock - klær Rofa SimpleWorld Spoket Laban Vagn.nu Kopiert fra Tinasbok.no (genial side - flink mamma Tina og Daniel har)
Kirsebæra Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 Tusen takk, men var litt vanskelig å finne frem på noen av dem siden jeg ikke så nettadr og slikt... men fant ikke noenmed bilstoler...var for det meste vogner og klær.... men tusen takk skal du ha...
EnMamma Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Bonti har da virkelig bilseter?! Ville fått han til å kjøpe et Britax sete som går opp til 25 kg (og som passer i bilen selvsagt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå