Gå til innhold

Er dette en begynnende sa?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid, 8+1. Dette er vel en av de mest kritiske ukene...

 

I går og i dag har det kommet bittelitt brunt blod i trusa. Jeg har ikke vondt, og det er ikke friskt blod. Litt slimete (sorry detaljer).

Er så redd for at dette er en begynnende sa. Har et barn fra før, men blødde ikke i det hele tatt i forrige svangerskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske vanlig med blødninger i starten av svangerskapet. Så lenge det ikke er mengder med friskt blod hadde ikke jeg bekymra meg.

Skrevet

Hei

 

Jeg er gravid med nr 3. Jeg blødde ikke en dråpe med hverken nr 1 eller 2. Sjokket var derfor STORT da jeg begynte å blø frisk rødt blod i uke ca 7 denne gangen. Jeg hadde også litt murringer i magen. Blødningen varte hele natten og formiddagen. Da jeg kom meg på legevakten på kvelden, var de sikre på at det var en SA. Jeg fikk ultralyd på sykehuset dagen etter, og de mente også at det var en SA siden de ikke så liv i fosteret. Da hadde det avtatt til litt brunlig utflod. Dette sa gyn var størknet blod - rester fra det røde blodet dagen i forveien.

 

Pga usikker termin pga tidligere p-pillebruk, fikk jeg imidlertid en kontrolltime 2,5 uker!!! senere. Gyn forberedte meg på at jeg antagelig ville blø ut resten i mellomtiden. Det var fæle uker....

 

Da jeg kom på kontrollen viste det seg at hjertet slo friskt, og at jeg ikke var så langt på vei som jeg først hadde trodd. Så langt står alt vel til med oss. Jeg er 25 uker gåen i dag!

 

Det er visst ganske vanlig med blødninger tidlig i sv.skap, så jeg tror du skal ta det helt med ro

 

Lykke til og klem:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...