Gå til innhold

Innvendig ul hos Mama Stork i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det går ann å få innvendig ul hos mama stork i stavanger? Hadde jo vært genialt om de hadde det! De er jo kjempe koselige de jordmødrene der:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de bare har innvendig UL hos gynekologer... hvor langt er du på vei da?

Skrevet

4+0 bare:) har bare lyst til å ta en ultralyd mellom uke 6 og 8 for å se et lite hjerte slå! Vet om ei jeg kan gå til, men det koster 1000 kroner...!

Skrevet

Er hun gynekolog? Jeg var på UIS sist jeg var gravid... hadde en liten blødning og ble følt opp godt på gyn.avdeling der. Jeg så hjerte slå på innvendig UL, men mistet likevel.... Viss du klare å vente så hadde eg gjort det.. eg e blitt veldig skeptiske t å romstera inni der itte eg mista. Termin samme dag som meg du? 4 feb?

Skrevet

hehe... eg har ca 5 tror eg.. =)

Skrevet

hahha bare tull på meg i dag... SUS meinte eg... ikkje UIS.. =)

Skrevet

Ja, er 4 eller 5 feb:) men stresser ikke sånn med termin ennå! ble flyttet fra uke 19 til uke 17 sist... hihi! tar det etterhvert! Da ses vi sikkert på sykehuset da!

Skrevet

Mama Stork samarbeider med Sigrids Ultra (ligger i samme lokaler). Jeg skal dit denne uken, og siden jeg bare er 9 uker på vei, så regner jeg med at det er innvendig UL jeg skal på.. Koster 500 kr for 30 minutter.

Skrevet

Kan ikke du skrive et innlegg her på 1.trimester om hvordan det foregikk! Bestilte du bare til jordmor og ultralyd? Er her inne en del så skal nok få det med meg:)

Masse lykke til!

Skrevet

Jeg var på mamma stork 15mai, siden jeg alikavell skulle feire 17mai hos veninna mi der nede!

Kjempekoselig jordmor som tok imot meg, samboer og veninne(gumor), hun tok først utvendig (var ca 10 uker), men da det viste så dårlig, tok hun innvendig!

Vil absolutt anbefale og gå dit!!

Skrevet

Ps: Det koster 500kr, for vanlig ul, det var det jeg betalte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...