snartmammapåny Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Etter mye tenking og vurdering frem og tilbake har jeg endelig tatt avgjørelsen. Jeg er nå den stolte eier av en Bugaboo Cameleon Første gang jeg så den for en del år siden var det noe av det snåleste jeg hadde sett.. hihi Den kamelen er nå svelgt og nå har jeg snart min egen;) Bare ELSKER designet på den vogna, og nå, etter å ha siklet på de i månedsvis, får jeg snart min egen:) (Ikke fått den enda, men kommer i posten om noen uker) Måtte bare dele det med dere;)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 gratulerer da har du link da så vi kan se den??
snartmammapåny Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 http://www.babytrader.eu/shop/Bugaboo-Cameleon-Grey-Blue-Canvas
LegallyBlond Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Grattis med ny vogn =) Spennende med ny vogn, venter selv på en brun oth som jeg har ønsket meg en stund (hadde en til eldste og har savnet den)!
snartmammapåny Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2008 JA har sommerfugler i magen nå, håper jeg slipper å vente så lenge;) De er nok kjappe å sende, men den hersens fortollingen i norge tar så lang tid...
anna06 Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer.. Kjempe fin vogn og ikke minst utrolig digg å trille, siden den er så lett. Jeg er super fornøyd med min..
snartmammapåny Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2008 Takk;) Godt å høre du er fornøyd:) Gleder meg til å trille en litt lettere vogn enn den vi har fra før. Særli inn og ut av bilen skal bli betraktlig lettere med den nye enn den vi har fra før;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå