Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #26 Skrevet 26. mai 2008 Mannens særkullsbarn er fantastiske og beriker livet veldig. Livet hadde ikke vært en millimeter lettere uten dem. ALDRI har vel noen tenkt tanken at livet hadde vært bedre og lettere uten dem. Og man elsker dem selvfølgelig like høyt som sine egne barn.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #27 Skrevet 26. mai 2008 Har du barn med forskjellige fedre er du ikke til å stole på.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #28 Skrevet 26. mai 2008 De må skrive skryteinnlegg om seg selv der de forteller hvor mye de gjør for den stakkars nabojenta, beskriver alt de har bakt i dag og hvor prektige de generelt er.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #29 Skrevet 26. mai 2008 Man er 19 år og førstegangsmamma, og eier hele vettet når det gjelder barn og barneoppdragelse. Talk to me når du har 3 som bæsjer eller hylgriner på samme tid! hahahahaha
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #30 Skrevet 26. mai 2008 Alle som syynes at FrP har noen gode poeng er idioter i skallen.
innMariSterk Skrevet 26. mai 2008 #31 Skrevet 26. mai 2008 Ler så jeg griner! Denne tråden var hysterisk morsom i begynnelsen her :-D Dere har forresten glemt at alle må ha stokkestolen med bøyle, og den der oderwaldposen -for gudsskyld! Og hvis mor drikker 1 glass rødvin i ny og ne så er hun alkoholiker, og det bør sendes bekymringsmelding til barnevernet sporenstreks!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. mai 2008 #32 Skrevet 26. mai 2008 i tillegg har dere glemt at alle som har barnevakt for barna sine er idioter og dårlige mødre. samtidig som alle som ikke har det er dårlige kjærester og fortjener og bli alenemødre. når de har blitt det, så er de selvsakt dårlige mammaer. de er falige og kommer til og stjele alles menn. i tillegg burde alle barn ha 50/50, mens har de det så er mammaene dårlige mammaer som ikke ser barna sine mer. og har far barna mindre en 50% så er mammaen dårlig mamma som nekter barna kontakt med far. dette var en festlig tråd :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #33 Skrevet 26. mai 2008 Går du bare opp 10 kg når du er gravid har du garrantert spiseforstyrrelser. og går du opp 20 kg er du uansvarlig og dum fordet at du garantert bare sitter på ræva og stapper i deg masse sukker,pizza og annen jukfood. du kommer til å bli kjemepfeit og ekkel og mannen går garantert i fra deg. dessuten så fortjener du da og få svangerskaps diabetes og en unge på minst 6 kg!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #34 Skrevet 26. mai 2008 Har du en sutrete unge har den garantert KISS-KIDD! Sukker,salt og e-stoffer er det samme som arsenikk Du må lage all babymat fra scratch!!! Lar du barnet få godteri er du dårlig mor (har du ikke hørt at alle barn her inne elsker rosiner og frukt mer enn godter??) Har du barnet på eget rom er du dårlig mor Røyker du er du dårlig mor. Du MÅ få barna med maksimalt 2 års mellomrom.
Northernlights Skrevet 26. mai 2008 #35 Skrevet 26. mai 2008 1. Du skal ikke tro at du er noe. 2. Du skal ikke tro at du er like mye verd som oss. 3. Du skal ikke tro at du er klokere enn oss. 4. Du skal ikke innbille deg at du er bedre enn oss. 5. Du skal ikke tro at du vet mer enn oss. 6. Du skal ikke tro at du er mer enn oss. 7. Du skal ikke tro at du duger til noe. 8. Du skal ikke le av oss. 9. Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg! 10. Du skal ikke tro at du kan lære oss noe! Aksel SANDEMOSE
Northernlights Skrevet 26. mai 2008 #36 Skrevet 26. mai 2008 anti janteloven: 1. Du er énestående. 2. Du er mer verdt enn noen kan måle. 3. Du kan noe som er spesielt for deg. 4. Du har noe å gi andre. 5. Du har gjort noe du kan være stolt av. 6. Du har store ubrukte ressurser. 7. Du duger til noe. 8. Du kan godta andre. 9. Du har evne til å forstå og lære av andre. 10. Det er noen som er glad i deg. Erling FRØLAND
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #37 Skrevet 26. mai 2008 Du må ikke finne på å gå på fest eller drikke alkohol, så lenge du har en baby, da er du uansvarlig og dum, du burde rett og slett ikke hatt barn!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #39 Skrevet 26. mai 2008 Øh...hørt om ironi eller? det var ligsom det denne tråden handla om da....
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #40 Skrevet 26. mai 2008 Hvis du gjør som legen, helsesøstra eller mattilsynet anbefaler er du HYSTERISK... De kule bimmerne og dibberne elsker å kalle mødre hysteriske. Dette har gått igjen på bim og dib.. merkelig det der.. så forteller alle de kule mødrene hvor mye de driter i hva som er bra og anbefalt..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #41 Skrevet 26. mai 2008 Mannen min fikk en SMS fra en dame, hva skal jeg gjøre?? "Dump han, "kom deg vekk", "det hadde ihvertfall ikke jeg funnet meg i", "forklar han at du ikke liker det og blir sint, hvis han ikke liker det, dump han" og så klart: " det hadde min man aaaaldri gjort. stakkars deg"
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 26. mai 2008 #42 Skrevet 26. mai 2008 Skjønte'n ikke. Jeg er nok bare en altfor fantastisk mor.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #43 Skrevet 27. mai 2008 Blir litt kjedelig med tråder hvor hovedinnlegger har 98% av innleggene, synes nå jeg, da!! Har du noen gang fått hjelp med sykdommen din, HI, du må jo være alvorlig syk, kanskje for sent for deg?? I så fall; RIP
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #44 Skrevet 27. mai 2008 Oi, såpass? Har du en dårlig dag eller? Var jo voldsomt sint innlegg bare fordi man har startet en litt humoristisk tråd. Og jeg har ikke skrevet 98% av innleggene.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #45 Skrevet 27. mai 2008 Glemmer mannen din si han elsker deg før han går ut med søpla burde du gå fra han. Ingen fortjener å være sammen med en sånn drittsekk!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #46 Skrevet 27. mai 2008 Hahaha ser det går til helv... med både meg og mannen min, forholdet vårt og ikke minst barna våre. Her har vi nugatti i hus, jo hadde ei Simo vogn men ellers Teutonia og Silver Cross. Jeg stemmer Frp så er jo helt blåst jeg da Ikke sier vi at vi elsker hverandre hver dag heller, drittsekken hi hi Nei men vet du hva HI føler at det ligger litt sannhet her også jeg da, og det er tydlig noen føler seg truffet.. ja ja
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #47 Skrevet 27. mai 2008 Hvis du ikke bruker lammeskinn, så kan du like godt mishandle ungen. Ungen din kan for alt i verden ikke gråte mer enn 5 sekunder. Da kan han/hun får psykiske problemer. Kjøper du ikke Reima dress vil barnet fryse i hjel stakkar. Bruker du smokk er det bare for å slippe og høre gråting. Vogna MÅ koste mer enn 6000 kr for at den skal være bra. Alle som veier 50 kg og mindre skriver under så fort det er spørsmål om vekt. Har man bekkenløsning, ja...hva så? Kjør på, slutt å syt. Det er din egen feil at du er blitt gravid, og da må du regne med sånt! Syns du fødselen var vond.. da bør du ikke si det høyt(igjen er det din egen feil at du ble gravid og du må jo regne med at ungen skal ut) Å bruke epidural er synonymt med å være pingle. Det er masse skryt og status i det å føde uten smertestillende.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #48 Skrevet 27. mai 2008 REIMA/ TROLL: MÅ ha, ellers fryser ungen garantert ihjel. NABOUNGE SOM HYLER: Blir sikkert mishandlet, ring barnevernet. ABORT: Du skulle aldri hatt barn, eller barnevernet burde i det minste frata deg dem du har! FRAMOVERVENDT BILSTOL: Ingen grunn er god nok, noen burde ringe barnevernet! BARNEVERNET: Offentlig organ som du ikke vil havne innunder, da de tar fra deg ungene for no good reason.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #49 Skrevet 27. mai 2008 Morsom tråd :-) Ikke bli ufør, for da orker du ikke å ta deg av ungen din. Ikke få psykiske problemer for da skulle du i utgangspunktet ikke hatt barn Ikke svar feil på det "HI" spør om. Da får du kuttet av hodet ditt Ikke spør om når penger kommer, fordi de fleste her har så god råd og mange er gift med en lege. De er ikke opptatt av det, men heller hvilket hus de skal kjøpe til 6 mill. Og klarer da ikke å ta en avgjørelse selv, men må ha andres synspunkt. Eller var det bare for å vise seg fram??
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #50 Skrevet 27. mai 2008 Har barnet ditt ADHD har det enten fått feil diagnose, fått noe gjennom navlestrengen som ikke var bra, eller så er det dårlig oppdragelse. Medisiner må du iallefall ikke finne på å gi ungen din!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå