Gå til innhold

mme

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det an å begynner rett på morsmelk erstatning. altså slutte med mm og rett på mme? Noen som har gjort det? eller må jeg gi henne en falske og så to også 3.?

sliter sånn med ammingen. bare hyling. rett for jeg går på veggene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,du trenger ingen overgang sånn sett... Bare prøv å gi mme! Mi fikk mme allerede på sykehuset. Ammet delvis i 3 mnd,så var det tomt. Hun fikk hovedsakelig mme fra starten av! Og de liker det,og det krever ingen tilvenning. Lykke til!

Skrevet

hva akkurat er det du sliter med ang ammingen??

jeg hadde supersåre brystvorter så jeg kjøpte albueskjell også avent isis brystskjell,hjalp som bare det...

men nå har vi støtt på et nytt problem og det er at jeg produserer litt for lite melk til snuppen min,så vi begynte med tillegg,gikk kjempefint,trenger ingen tilvenning...

av og til får han bare mme også,hvis vi er ute på noe feks,så nå er alt bare supert... :)

Skrevet

HI HER

hun hyskriker når jeg gir henne puppen. det har hun gjort nå i ca 2 månder. det er på tide å prøve noe annet. for det sliter meg ut. hun får nesten ikke mat i seg.

Skrevet

hun er ikke plaget med nakken da? www.kiss-kidd.no?

Skrevet

hi her

tanken har slått meg. men hun gråter liker mye om vi sitter som når vi ligger. merker ikke noe annet enn når hun eter! altså hun gråter ikke ellers.

Skrevet

da kan det være utdrivningsrefleksen..ville ringt legen og fått resept på den nesesprayen som kickstarter utdrivninga.

ville tatt en tur til helsesøster, de har nok et råd eller to til deg!

men vil du gå rett til flaska, kan du selvsagt gjøre det.

vær obs på at noen barn reagerer på de forskjellige merkene, feks sara tålte ikke nan, men hipp.

Skrevet

Er bare å gå rett på - de som ikke har melk gjør jo det. Går helt fint.

Synes det er klokt å vurdere å kutte ammingen om det bare er slit. Verken bra for mor eller barn å presse gjennom amming når det bare gir frustrasjon for baby og er vondt for mor. Mye bedre med mett Hipp/NAN-baby og mamma som har overskudd!

Skrevet

Hi her

jeg vet at det ikke er treg utdrivingsrefleks den er heller ikke for stor. har prøvd sjoll og alt ingen ting en flaske gjør henne fornøyd.

har gitt henne flaske i heledag. og hun er kjempe førnøyd. hun får vell ikke vondt i magen av å hoppe rett over på mme når hun er vant med å få mm.?

i dag har dagen min vært kjempe fin. tror kanskje dette er den eneste løsningen.

det er forbaske irriterende at helsestasjonen ikke kunne komme med noen råd, eller hjelpe meg litt.

det eneste de sa var at det er viktig å ikke gi opp. så lenge hun ligger på seg så går det fint. men i allverden sin skyld er det at hun ligger på seg jo meg!!! jeg har stresset reven av meg hver dag til hvert måltid.

dette orket jeg ikke mer. har holdt på nå i nesten 3 månden, riktig nok har det blitt verre nå da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...