nitro circus Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Vi sitter litt her i sjokk nå, skal bli tante og onkel igjen.. Min svoger har en datter på 11 år, og har nettopp funnet ei ny dame...som har 5 barn sammen, og nå skal de altså ha ett sammen også!! Og så vi da , som veier for og imot....om vi kan klare å gi 3 barn en bra oppvekst, og om vi blir for gamle om vi venter noen år...osv... He, he......
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Synes det er flott jeg, at de er i stand til å oppdra så mange barn. Kjenner et par som har 8 sammen (egne), og hun er 35. Flotte, oppegående både barn og foreldre. All ære til de, jeg hadde ikke klart det. Hehe, har nok med de to vi har. *bukker dypt og ærefullt*
nitro circus Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 Flott hvis de greier det ja...... Da hadde jeg også bukket dypt! He, he...
Sånn kan det gå Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Er jo blitt helt vanlig i våre dager med mine, dine og våre da og da får folk også gjerne barn i høyere alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå