Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Noen her som gjør det eller har menn/familie som gjør det? Hvordan fungerer det? Sikler sånn på hus, og her vi bor er 6 mill gjennomsnittspris. Med meg som student er jo det umulig. Men i Asker/Heggedal er det jo hus til 3-3,5 mill, og det kunne kanskje gått! Jeg må til sentrum og mannen jobber på skøyen, så tog er mest aktuelt. Men er det verd det? Reiseveien, tid? Og er bhg dekningen god?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Kanskje vi blir naboer? Toget går rett til Oslo, og stopper på Skøyen. Så lenge toget går er jo dette flott, men NSB er vel ikke kjent for å være så mye å stole på... Med bil blir man stående lenge i kø, det står vanligvis i rykk og napp fra Asker og helt inn til Lysaker... Samme på vei hjem igjen, mye trafikk på E-18... Ang barnehage kommer det helt an på alder. Dekningen i Asker skal jo være omtrent 100%, men i Heggedal sliter de litt med de minste. Selv har jeg fått plass til begge mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå