tussemor <3 <3 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Noen som har bestillt varer fra denne nettsiden? Lurer på leveringstiden...! Pakken skulle vært sendt den 18 mai...
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Jeg bestilte stellebag fra Kiwi kids og det to uker fra det at den var sendt til jeg fikk den hjem, så du må nok forberede deg på å vente noen dager til dessverre.
byjenta Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Det tok nesten tre uker før jeg fikk det jeg hadde bestilt. Men, jeg sparte utrolig mye penger på stellevesken fra Skip Hop, forhold til å kjøpe den på babyshop!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå