Gå til innhold

Ville dere bodd her ? Fant et husalternativ til...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var jo et kjempegreit hus!!

Vi bor i rekkehus nå, men da 8 i rekken, det er litt mange, men dette så jo bra ut!! Og så flott inni!! Og til en veldig overkommelig pris vil jeg si!!

Skrevet

og til å ligge så nær bergen, er vel dette ganske rimelig, er det ikke??

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Iskaldt og sjarmløst.

Skrevet

Jo, jeg synes det.

Vi får vel noe sånt for det rekkehuset vi har nå, men det er borettslag - og 3200 kr i husleie i mnd.

Det innebærer en del utgifter man også får som selveier, men ikke hele beløpet.

Skrevet

Ja, men mye kan gjøres. Jeg likte ikke de gulvflisene - men med varmere gardiner og interiør + pene gulvtepper hist og her kan dette bli koselig også tror jeg.

Skrevet

Synes huset var veldig fint. Og ville hvertfall heller bodd der enn på Osterøy!!

Skrevet

Også til DEN prisen.

Det var jo kjempefint, med en nydelig uteplass og et herlig bad.

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Ja, om du fjerner/dekker flisene er det bedre -og du kan jo legge til varmere farger enn de har gjort her. Ikke veldig heldig å gi potensielle kjøpere frostrier...

Skrevet

Nei, men kjenner en som bor der. Det blir altfor usentalt for meg.. Pluss at jeg har hørt at miljøet ikke er det beste der når ungene begynner å bli tenåringer....

Skrevet

Huff! Mener Bjorøy!!!!

Skrevet

Det andre huslinken jeg la inn er fra Bjorøy - det er like i nærheten av Mathopen/Hilleren som dette rekkehuset ligger :-)

Osterøy kunne ikke falle meg inn.

Skrevet

Likte dette MYE bedre enn det på Bjorøy. Er jo over en mill rimeligere, og jeg syns ikke at de 40 ekstra kvm er verdt det, ihvertfall ikke siden Mathopen er mye mer sentralt.

Skrevet

Vi skal på visning på en enebolig til 2 200 000kr :) Men det ligger ikke i Bergen da, men like utenfor :)

Skrevet

Kaldt. Men jeg er ikke tilhenger av den "hvite" stilen heller, da. Kunne sikkert blitt noe bedre med andre tekstiler mm.

Skrevet

Hehe, ikke meg heller, men jeg tenkte på Bjorøy da jeg skrev om Osterøy (er på bjorøy jeg kjenner en som bor), og kunne ikke falt meg inn å bo der heller.... Synes også at huset på mathopen var mye finere enn det på Bjorøy.. Det på Bjorøy var jo også veldig dyrt til å være så "langt inn i skauen" var det ikke_

Skrevet

På Sotra da eller ?

Om vi skal flytte, så blir det nok i retning Mathopen /hilleren / Bjørøy / alvøen et sted.

Bare synd prisene er så sinnsykt høye på eneboligene.

Skrevet

Synes det var kjempefint, selv om jeg ikke ville bodd i Mathopen... Også er det noe "kaldt" over fliser på gulvene i stuen... En ting er nå kjøkken men ikke stuen. Kan ikke se for meg at det er så praktisk mtp å miste ting ned....

Skrevet

Nei, det er nord for Bergen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...