Gå til innhold

Inspirert av Freia-Nidar-debatten....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva foretrekker dere av:

 

Coca og Pepsi?

 

Hennig-Olsen og Diplom?

 

McDonalds og BurgerKing?

 

...eller noe helt annet?

Videoannonse
Annonse
Gjest armagedon
Skrevet

Coca og Pepsi? Pepsi max

 

Hennig-Olsen og Diplom? ja takk begge deler

 

McDonalds og BurgerKing?

mc Donalds hvis det er burger, men kan spise baguettene på B-king

 

Skrevet

Coca og Pepsi?

 

Foretrekker CokaCola light fremfor Pepsi max, og vanlig Pepsi fremfor vanlig CocaCola

 

Hennig-Olsen og Diplom?

 

Diplom

 

McDonalds og BurgerKing?

 

BurgerKing

 

Skrevet

Coca, men drikker mest Pepsi Max og Bon-Aqua:o)

 

Diplom

 

McDonalds sine burgere, men helt klart Burger King sine kylling-baguetter.

Skrevet

Coca og Pepsi:

Cola Zero

 

Hennig-Olsen og Diplom:

Hennig-Olsen

 

McDonalds og BurgerKing:

McDonalds

Skrevet

Cola

 

Hennig Olsen

 

Mc Donalds

Skrevet

Cola

Hennig-Olsen

McDonalds(men kun på enkelte burgere, noen er bedre på Burger King)

Skrevet

Mange år siden jeg drev med denslags, men here it goes:

 

Cola

 

Diplom is

 

Burger king.

Skrevet

Coca Cola (Pepsi er for søt)

 

Hennig-Olsen!!!

 

Burger Knugen

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Før var det pepsi max, men nå er det cola zero som gjelder

 

Av de iskremmerkene vet jeg faktisk ikke hvem som lager hva...MEN, Hennig-Olsen lager sånn 2 liters sjokoladeis, og den er min absolutte favoritt, så da blir det det.

 

McDonalds og BurgerKing...ingen av delene, kjøper kun burger ute når jeg er i Skien, og da på Bergbys (lokal hamburgerkjede i Grenlandsområdet)

Skrevet

Pepsi Max, gleder meg til jeg har sluttet å amme så skal jeg ta et stooooort glass med isbiter og sugerør. Jonas får luft i magen av brus nemlig...

 

Hennig-Olsen og Diplom, bare det er is er det nesten det samme for meg. Men holder en knapp på Hennig-Olsen...

 

BurgerKing, definitivt- burgerne der smaker noe mer enn Maccen...

Skrevet

Coca og Pepsi? Samme det

 

Hennig-Olsen og Diplom? JA, takk! :)

 

McDonalds og BurgerKing? Nei, helst ikke...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...