AnneM. Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hva foretrekker dere av: Coca og Pepsi? Hennig-Olsen og Diplom? McDonalds og BurgerKing? ...eller noe helt annet?
Gjest armagedon Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Coca og Pepsi? Pepsi max Hennig-Olsen og Diplom? ja takk begge deler McDonalds og BurgerKing? mc Donalds hvis det er burger, men kan spise baguettene på B-king
Musemor med tre søte små Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Coca og Pepsi? Foretrekker CokaCola light fremfor Pepsi max, og vanlig Pepsi fremfor vanlig CocaCola Hennig-Olsen og Diplom? Diplom McDonalds og BurgerKing? BurgerKing
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Coca, men drikker mest Pepsi Max og Bon-Aqua:o) Diplom McDonalds sine burgere, men helt klart Burger King sine kylling-baguetter.
Monajenten Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Coca og Pepsi: Cola Zero Hennig-Olsen og Diplom: Hennig-Olsen McDonalds og BurgerKing: McDonalds
olla Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Cola Hennig-Olsen McDonalds(men kun på enkelte burgere, noen er bedre på Burger King)
OsloMor Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Mange år siden jeg drev med denslags, men here it goes: Cola Diplom is Burger king.
Odine! Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Coca Cola (Pepsi er for søt) Hennig-Olsen!!! Burger Knugen
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 26. mai 2008 #11 Skrevet 26. mai 2008 Før var det pepsi max, men nå er det cola zero som gjelder Av de iskremmerkene vet jeg faktisk ikke hvem som lager hva...MEN, Hennig-Olsen lager sånn 2 liters sjokoladeis, og den er min absolutte favoritt, så da blir det det. McDonalds og BurgerKing...ingen av delene, kjøper kun burger ute når jeg er i Skien, og da på Bergbys (lokal hamburgerkjede i Grenlandsområdet)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. mai 2008 #12 Skrevet 26. mai 2008 Pepsi Max, gleder meg til jeg har sluttet å amme så skal jeg ta et stooooort glass med isbiter og sugerør. Jonas får luft i magen av brus nemlig... Hennig-Olsen og Diplom, bare det er is er det nesten det samme for meg. Men holder en knapp på Hennig-Olsen... BurgerKing, definitivt- burgerne der smaker noe mer enn Maccen...
ifie Skrevet 26. mai 2008 #13 Skrevet 26. mai 2008 Coca og Pepsi? Samme det Hennig-Olsen og Diplom? JA, takk! McDonalds og BurgerKing? Nei, helst ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå