Gå til innhold

Dere som temper

Ema73 - prøver 5 år (8 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde før EL i forrige syklus (første med temping) en temp på morgenen på ca 35,5, det steig etter EL og så falt det et par dager, ned på ca 35,5 og ca 35,4 dette var en dag før mensen og selve mens dagen, etter det har den holdt seg høyere igjen på ca 35,7. og en dag på 35,8. Hva kan dette være da at tempen varierer så mye fra syklus til syklus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det første sykluser du temper? Det er jo vanlig at temp går ned dagen før mens, men den burde jo ikke gå opp igjen etter mens. Du er helt sikker på at det var en menstruasjon, at du ikke er gravid?

Legger du inn temperaturer i Fertility Friend? I så fall står det en del om syklusen din i diverse informasjonsbokser mens dagene skrider frem, og jeg vil tippe det står noe om hva det kan være.

Du kan sikkert finne info i Taking charge of your fertility boka også, som jeg har hjemme, men der er jeg ikke nå..

Skrevet

dersom du er SIKKER på at tempen du tok før El (35,5) var FØR EL, så er du nok ikke gravid. det er vanskelig å svare på dette fordi jeg ikke har fått oppgitt hva tempene dine pleier å ligge på ETTER EL. Tepen kan variere mye i perioden før el og etter el. feks, mine varierer fra 36.4-36.9 FØR EL, og er fra 37.0-37.5 etter EL. Og er du sikker på at du hadde EL i det hele tatt??

Skrevet

Jeg hadde EL ja, har også sjekket det med blodprøve. Etter EL var tempene mine på rundt 35,8, 35,9 og 35,7.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...