enik<3M06&L08<3 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 hvordan blir oppmøte imorgen? litt greit og vite hvem som kommer liksom:)
MrsL1 Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 hmm Regner vell med at jeg tar meg en tur;) Om noen andre har tenkt seg dit da....
Rascal_4.11<3 Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Er med!! denne gangen skal jeg ikke sovne..lover!
('',)idabje87-Fødeklar('',) Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 ok da blir vi 4 iallefall... å kanskje 5 hvis den nye her kommer:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2008 hei jenter:) Jeg trur jeg må stå over idag jeg... har hatt så vonde kynnere i går vel og natt, og kjenner de er der enda.. også må jeg være med sambo på Jessheim og kjøpe dress til konfirmasjon i dag, og da kan jeg tenke meg at formen min ikke er noe særlig bra ikveld... så jeg trur jeg heller skal ta det med ro ikveld og heller bli med dere neste gang igjen! Men dere må kose dere:) kjipt og ikke være med, men jeg må prøve og høre på kroppen her, ting går i ett her resten av uken også
Rascal_4.11<3 Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Så kjipt da men er jo greit å ikke slite seg helt ut heller kommer jo en tirsdag neste uke også håper formen bedrer seg da.. klem Ü
('',)idabje87-Fødeklar('',) Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 hvem kommer idag a? så jeg ikke kommer dit oxo er det bare meg som sitter der.. hehe...
Guttemamma og spire ♥ ♥♥ Skrevet 27. mai 2008 #12 Skrevet 27. mai 2008 Hei, Tror ikke at jeg rekker å komme i dag....heller.. ; ( (Kommer hvis jeg rekker det.. ) Men lover å stille sterkere neste tirsdag! Håper alt står bra til med alle, og at magene vokser; ) Mammatilprinsen håper at kynnerne blir bedre.. Klem
Rascal_4.11<3 Skrevet 27. mai 2008 #13 Skrevet 27. mai 2008 Ja skal prøve på det, litt abstinenser etter å ha sovet bort forrige tirsdag... må bare få mast han samboern hjem, bilen er på verksted igjen så må bli kjørt
enik<3M06&L08<3 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. mai 2008 babyimagen; ) tusen takk.. akkurat kommet hjem fra Jessheim nå, og kjenner meg rimelig ferdig... Fant omsider etter mye om og men noe og ha på meg i konfirmasjon til helgen å...ikke lett og shoppe om dagen.. kos dere idag alle sammen, syntes det er kjedelig og ikke få være med, men må prøve og ha litt energi til junior også!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 27. mai 2008 hadde dere det koselig? gikk jeg glipp av noe? hehe...
MrsL1 Skrevet 28. mai 2008 #16 Skrevet 28. mai 2008 hehe Du gikk glipp av meg og ida... Begynner å bli ganske lite oppmøte på disse treffene våres om dagen:( Satser på fler neste gang, men koselig var det jo;)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #17 Skrevet 28. mai 2008 ja, men hver tirsdag blir litt for ofte for meg... Men neste tirsdag kommer jeg tror jeg!! Men mulig jeg kommer til å sutre litt om min tilstand. Skal ikke se bort i fra det. Prøver liksom å ikke plage andre ikke-gravide med for mye gravidsnakk, og prøver å virke tøff og uberørt. Men er dritnervøs jeg. Synes ikke sånn svangerskapskløe er noe stas i det hele tatt, og nå har jeg hengt meg helt opp i at de ikke har lystgass på ahus. Jeg har lyst til å ligge og fjase i gass-rus og ikke merke noen ting jeg!!!!!!!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 28. mai 2008 åja, det ble bare dere ja... kanskje man skulle gjort det om til annenhver tirsdag el noe? kjedelig når det er så dårlig oppmøte da... bare jo bare oss 3 forrige gang å!
MrsL1 Skrevet 28. mai 2008 #19 Skrevet 28. mai 2008 Se hvor mange som kommer neste tirsdag da, så får vi finne ut hva alle mener... Enig at det blir kjedelig med så lite oppmøte:p Hvordan er formen mammatilprinsen? kynnerne blitt litt bedre?
enik<3M06&L08<3 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #20 Skrevet 28. mai 2008 oki... nei egentlig ikke, hatt en kjempe stressa dag, låsen på bilen klikka på Gardermoen og litt sann, så ganske sliten egentlig:( imorgen er det jm og 2 års kontroll, fredag skal jeg være med ida. lørdag skal vi til Everum og søndag er det konfirmasjon... jadda... mye tid til og slappe av her!!! hvordan går det med svangerskaps forgiftningen?
MrsL1 Skrevet 28. mai 2008 #21 Skrevet 28. mai 2008 Joda, det går;) Fortsat veldig sliten osv, og hevelsene kommer med varmer merker jeg... Men, siste legebesøket hadde faktisk blodtrykket gått bittelitt ned! Så det er jo litt betryggendes da;) Satser bare på at det holder seg litt stabilt da, proteinene i urinen hadde derimot gått opp til +2 eller 3... hmm.. nå husker jeg ikke helt, men var en av de iallefal:p han var iallefal glad for bt, men fortsatt ta det masse med ro Huff... høres ut som en utrulig slitsom uke, når du ikke er iform da! Får sove ut på mandagen da! Og prøve å ta det litt med ro sånn ellers og;)
Rascal_4.11<3 Skrevet 29. mai 2008 #22 Skrevet 29. mai 2008 Uff fikk ikke kommet på tirsdag, dvs jeg ble glemt bort pga av en viss en var borte og prøvde age of conan Neste tirsdag skal jeg dra på jessheim i god tid så om dere finner en sovende person på en benk på garteriet er det bare meg så vekk meg...hehe Fikk iallefall igjen bilen fra reprasjon IGJEN så får håpe den holder litt lenger nå da... Så får ingen lov til å poppe ut noen unger eller blir dårlige(re) eller slite seg helt ut til tirsdag, er alvorlig pratesjuk nå...hehe
enik<3M06&L08<3 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #23 Skrevet 29. mai 2008 hehe.. har egentlig fult skjør neste uke å, men mandag og tirsdag er rolige, så da skal jeg sove ut så jeg orker og komme på tirdag. ehhe 5 uker til termin idag, weee, hehe
Rascal_4.11<3 Skrevet 29. mai 2008 #24 Skrevet 29. mai 2008 Uff skjønner ikke at du orker så nærme terminen, du får passe på deg selv i helgen og hvile ut før tirsdagen.... Blir så spennende og se når han kommer 5 uker går fort (kanskje ikke det du vil høre hvis du fortsatt har dårlig tid ;D ) Hehe
enik<3M06&L08<3 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #25 Skrevet 29. mai 2008 ja, har fortsatt dårlig tid ja, og ikke får jeg hentet vogna før 20 juni heller, så han bare kan ikke komme før det, hehe! det er noe som heter at hverdagen må gå videre.. jeg kan ikke sette meg ned og ikke gjøre noe heller, selv om det nærmer seg og jeg er sliten... Blandet følelser om dagen, skal bli godt og bli ferdig, selv om det er som jeg sier, har egentlig ikke tid før juli.. heheh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå