Gå til innhold

Hva tror dere om dette huset da ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er kjempefint. det eneste som ikke er etter min smak er panel på badet, men det sto jo i stil til resten av huset. Huset var flott innvendig, bare å flytte rett inn! (me like!) Hvordan er prisen i forhold til normalen der?

Skrevet

har du penger så go for it!:)

 

Elsket huset fra første øyekast.... spesielt utseende og alle mulighetene rundt huset...

Skrevet

Prisklassen er nok på det nivået man må regne med, om ikke under. Dette er svært nære Bergen, men likevel på en øy med sjøen tett innpå (det er undersjøisk tunnel dit)

 

Det viktigste for oss er egentlig at det er en liten skole. Der vi bor nå (vi stortrives, MEN...) sogner vi til en svær skole med et svært dårlig rykte. Har ikke lyst å sende jr dit.

 

 

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Likte ikke fasaden på huset, minnet meg om en hytte..men plassen og utsikten var jo veldig flott!!:-)

Gjest armagedon
Skrevet

nice nice nice, løp å kjøp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...