Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=13588044&sid=xz4cabtoqZd941092&WT.svl=Link Jeg liker ikke at det ser ut som en fjellhytte, men ellers er beliggenheten genial. Lokal, liten skole og bhg på øya.
Pocoyoツ Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Jeg synes det er kjempefint. det eneste som ikke er etter min smak er panel på badet, men det sto jo i stil til resten av huset. Huset var flott innvendig, bare å flytte rett inn! (me like!) Hvordan er prisen i forhold til normalen der?
*Joa* Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 har du penger så go for it! Elsket huset fra første øyekast.... spesielt utseende og alle mulighetene rundt huset...
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Prisklassen er nok på det nivået man må regne med, om ikke under. Dette er svært nære Bergen, men likevel på en øy med sjøen tett innpå (det er undersjøisk tunnel dit) Det viktigste for oss er egentlig at det er en liten skole. Der vi bor nå (vi stortrives, MEN...) sogner vi til en svær skole med et svært dårlig rykte. Har ikke lyst å sende jr dit.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Likte ikke fasaden på huset, minnet meg om en hytte..men plassen og utsikten var jo veldig flott!!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå