Gå til innhold

Dere som har vært gravide utenfor livmoren..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var gravid utenfor livmoren i desember ,måtte da fjerne ene egglederen,nå er jeg gravid igjen og er redd det samme skal skje nå.

Dere som har vært gravid utenfor livmoren og blitt gravid igjen fikk dere tidlig ul for og skjekke at alt var som det skulle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Ja, jeg fikk tidlig Ul. Det fikk av min lege, da jeg burde bli fulgt opp mer pga det som skjedde.

Jeg måtte også fjerne den ene egglederen og fikk også vite at så lenge man fjernet den eggelederen som egget satte seg fast i, så var sjansen for at det skjedde igjen liten.

Men om du ikke blir tatt alvorlig av din fastlege, så bestill time selv til en UL. Det er ikke godt å gå rundt å lure slik du sikkert gjør.

Jeg måtte fjerne den egglederen i juni 2002 og fikk faktisk ikke mensen igjen etter inngrepet, men ble straks gravid igjen.

Og den gangen gikk det bra!

Lykke til!!

Skrevet

Hei. Jeg var gravid utenfor livmoren for 3 år siden og måtte fjerne ene egglederen. Når jeg fant ut at jeg var gravid nå så ringte jeg med en gang til volvat da jeg vet at de har dyktid gyn avd. der. Kom inn på dagen og fikk se på ultralyd ett lite hjerte som slo.. var da 6 uker på vei og babyen bare vokser å gror og alt er bare bra..=)

Lykke til videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...