Guttemamma73 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har hatt ødem det meste av svangerskapet. Ikke noe faretruende men nok til at sko og ringer ikker passer lenger. Dette har egentlig vært veldig stabilt gjennom dagen. Det har liksom ikke spilt noen rolle om det har vært varmt, kaldt, om jeg har sitti mye eller stått mye. I helsekortet har det ligget på 2 siden uke 27. Nå har det plutselig gått tilbake! Nå passer både sko og ringer. Jeg har begynt å gå ned i vekt! Har noen opplevd dette før? Synes det nesten er ekkelt for jeg hører jo bare om det motsatte! Jeg har igjen 21 dager til termin.
RaPe Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Tok av meg ringene ganske tidlig ja, tenkte det var like greit mens de enda gikk an å ta av... Har hatt dager/perioder med en del vann i særlig føttene, men så har det blitt borte igjen. Deilig. For med nr1 var det der hele tiden, når det først kom! Myyyye mindre plaget nå med nr 2. Deilig. Nå har jeg 4 dager til termin, og er nesten ikke plaga i det hele tatt, litt kraftløs i fingrene eneste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå