Gå til innhold

Noen her som har hund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er barna deres med hunden? Jenta vår har blitt veldig voldsom med hunden. Kan være flink å kose med bikkja, før hun plutselig tar skikkelig tak i pelsen og lugger, slår etc. Hun slår oss også om dagen. Er dette en fase, eller er det bare jenta vår som er sånn. Hun er snart 15 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres kjent ut. jeg sier da at hun må bare kose vov, også tar hun seg liksom i det.

jeg roper uansett med meg hunden om jeg forflytter meg til ett annet rom, eller jeg setter henne i buret sitt. det er for å skydde både hunden og lillewirre. lillewirre er også 15mnd. kan forøvrig huske at niesen min var slik i en periode mot kattene deres, men det er over nå iallefall.

Og; jeg lar hunden få lov til å gi en advarsel. det er sikkerhetsventilen min. hører jeg henne knurre vet jeg at tålmodigheten er strukket langt nok snart. det er ikke skjedd ofte, men det har skjedd og da fjerner jeg lillewirre.

Skrevet

Hei..måtte bare svare deg wirre...blei gald når eg hørte du og lar hunden din knurre...så altfor mangen får hunden til å slutte med dette og da går det ofte galt...det er ikkje alle som skjønner at neste gong hopper hunden over knurring og går kansje rett å biter el lign.

Trur mangen unger kommer idette stadiet men det går over..

Skrevet

vi har hund og jenta vår er 21 mnd. Hun er ikke alltid like snill med vovfsen, men hun vil bare kose men vet ikke helt sine egne begrensninger. det går nok bra skal du se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...