revemor silkesvans Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 trenger litt hjelp av andre som har det.slitt med smerter forran siden uke åtte.først sa legen at det var båndene til livmoren som sikkert var vonde.Men når jeg fikk bl bak sa hun at det kanskje var det jeg hadde forran og.det er nok begge deler men synes det er vanskelig å beskrive smertene.Hvor sitter smerten på dere andre og hvordan oppleves den.den oppleves ikke som plutselige smerter hos meg men som en konstant murring el dunking med press nedover og litt stikkende smerter nedover på innsiden av lårene av og til.
Makko med to små gutter Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Jeg kjenner bl. i symfysen... har en fysio som kun bruker trening, mye trening. Alt etter en 3-4dager ble jeg mye bedre. Og nå er jeg relativt smertefri hvis jeg ikke er mer enn ca 5timer på jobb, og trener hver dag. Klart det er endel ting jeg ikke gjør lenger, men nå lever jeg et helt normalt liv, mot at jeg før ikke engang greide å lufte bikkja....
Lille Lu Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Jeg kjenner smerten som om det er noe som stikker til og jeg har følelsen av at noe vil ut. Smerten ligger liksom langt nedi der - kjennes ut som det er i skjeden liksom eller rett ovenfor i allefall. (jeg må innrømme at jeg i det siste har lurt på om det kan være modning også, men er ikke sikker) Jeg har iallefall bekkenløsning i symfysen, det konstaterte en lege for en tid tilbake. Jeg synes forresten også det er vanskelig å beskrive smertene.
Mamma'n til Dominik og Leon Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Hvilke øvelser er det du gjør da Makko? Sliter også med stoore smerter i symfysen, men fysioterapi har ikke hjelpt meg!..
Mamma'n til Dominik og Leon Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Beskrive smerten??.. Som om noen har hugga til deg med ei øks i lengre tid i symfysebeinet og det verker konstant og sprer seg i hele underlivet., rompa og nedover beina.. Ikke godt å hverken stå, gå, ligg eller sitte... eller noe sånnt. (ja, jeg holder på å bli gal)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå