Gå til innhold

Er det mange som bor i Nes, på neskollen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyde? Vi forhandler om et hus nå og har lenge tenkt på å flytte dit pga mannens jobbsituasjon på årnes. Må si dette er litt som skrekkblandet fryd! Gi slipp på Oslo.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ofte der,har familie som bor der...De savner Oslo.

Jeg synes det er flott der.Flott for barn der...

Skrevet

Hei. Bor i Nes, men ikke på Neskollen. Et par km unna bare. Har begge barna mine i Neskollen barnehage, og de stortrives. Har ikke vært så mye oppe på feltet der da men..

Tror nok du kommer til å trives:-)

Skrevet

Mmm., hvorfor savner de Oslo? Mannen min har jobbet der oppe i 5år nå så for vår del er det jo lettere.. lei av pendling og en mann som er sååå langt unna! Er de fornøyde med tilbudet til barna?

Skrevet

De pendler til Oslo,og så savner de bylivet utenfor stuedøra...Ungene elsker det ...Bra skole og bhg.Fritidsaktiviteter.Bra tilbud for barna.Derfor de blir der...

Skrevet

Ah, jeg har søkt begge mine inn i neskollen bhg, syns du den er bra?

Jeg må jo si at jeg ser frem til å bo utenfor oslo jeg da, selv om jeg ikke har utelivet rett utenfor her vi bor nå så syns jeg det er herlig med fredelige områder.. ingen av oss skal pendle hver dag til oslo for å jobbe så da blir det kanskje lettere? Er oppvokst i Oslo selv så er egentlig litt lei, hehe, men det er nå meg da!

Skrevet

Veldig fornøyd. Har en på småbarnshuset(0-3), og en på storebarnshuset(3-6). Skal bli no nytt fra august av. Mer alderstilpasset. Så avd blir 0-2, 3-4 og 5-6. Gleder meg kjempemasse til det.

Er jo ikke så veldig langt til Jessheim hvis du vil ut da. (Årnes har ikke så mye utvalg der gitt...)

Skrevet

Vi bor på algarheim og har også tenkt oss å se på hus på neskollen, er jo bare der prisene er enda litt lave. Men jeg savner oslo, flyttet på algarheim i januar og nå savner jeg oslo, men det er supert for barn her da.

Skrevet

Jeg har en 1.5åring fra høsten og en 4.5åring. Har vært på besøk i bhg og det ser veldig koselig ut der=) Vi syns jo heller ikke det er spesielt langt til oslo om vi måtte ønske en bytur heller, barnevakten bor jo i oslo så det passer fint med litt avlastning av og til på den måten..

Har generellt hørt mye positivt om nes kommune da, så jeg tror det blir bra selv om det er et stort skritt for oss, vi har faktisk brukt over 1år på denne avgjørelsen..

Skrevet

Hvor er algarheim? Jeg syns prisene på neskollen har steget fra ifjor allerede, siden den nye 4 felt motorveien har åpnet og gardermoen skal bygges ut så er det bare snakk om tid før det blir litt sånn jessheim/kløfta priser tenker jeg.. Men utrolig deilig å få så mye mer for pengene da..=)

Skrevet

Da ønsker jeg dere lykke til:-)

Kanskje vi møtes i barnehagen, HIHI

Skrevet

Takk, du får huke tak i meg om du kjenner meg igjen,., hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...