Gå til innhold

LItt skyldige eller? Boliviasaken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 bager som har kokain i, 6 kredittkort hvor av 3 var andres navn, store pengesummer på seg, familien trodde de var i spania,

Nå kjenner jeg ikke all fakta i saken, men min første tanke var jo at de måtte jo ha blitt lurt... Men jeg er nok ikke så sikker på den tanken lengre gitt...

Stakkars barnet sier jeg... Om det er slik at dem er skyldige, hvordan kan noen finne på å ta med seg stt kjære barn på en slik tur?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psjt, de er så skyldige at det griner. Helt patetisk å dra med seg en unge på sånt.

Skrevet

Først tenkte jeg stakkars jenter som har blitt dratt uskyldig inn i dette, men så leste jeg mer enn overskiften, og etter det har jeg ikke vært i tvil om at de er skyldige. Har ikke mye sympati når de drar med seg ei lita jente på 2 år med på dette. Håper de må sitte mange år i fengsel der borte og at ungen kommer hjem og får et mer passende hjem.

Skrevet

For ikke å snakke om

- hevder at de kjøpte bagene til familien (skitne, brukte, kaffeluktende bager som gave til familien?! og så mange?!)

- msn samtalen til 21-åringen før hun dro

- dårlig økonomi, men nye silikonpupper etter at hun kom hjem sist (var visst en gave....eller....?)

Mange ting som ikke stemmer ja....

Tragisk og dra et lite barn inn i dette og kjenner eg også blir sint på Bolivias vegne. Mange i landet sliter med "kokain-stempelet" de har fått (selfølgelig er de ikke helt uskydige alle,men mange er det) og smugling (vel, forsøk på smugling) som dette er med på å gjøre situasjonen for mange uskyldige verre. Glad for å se at de slår hardt ned på det iallefall....

Skrevet

De tok vel med det lille barnet for og minske en eventuell mistanke kanskje... mange som bruker barn for og prøve og virke uskyldige..

Helt forferdelig!!

Minner meg om den familien som ble stoppet i tollen med MYE narkotika sydd inn i bilsetene der ungene satt!! 2 små barn skulle skjule dopet liksom... :(

Skrevet

Ja, de er åpenbart skyldige. Utrolig uansvarlig å ta med seg et uskyldig, lite barn...

Skrevet

Jeg ville faktis la tvilen komme dem til gode i starten, men når alt dette har kommet fram så er de så skyldige at de trolig vil sitte ei god stund inne hvis ikke de blir utlevert av Bolivia. Håper den mora mister omsorgen en gang for alle og at barnet vil få en oppvekst med ansvarsfulle omsorgspersoner. For en skjebne, kunne gått skikkelig ille dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...