Gå til innhold

Du er ute på by`n uten mannen og DEN typen inviterer til en dans:

Anbefalte innlegg

Skrevet

du har selvsagt lagt merke til ham fra du kom og du har sett at han har sett på deg lenge. Takker du da ja eller nei? ( Det er kun snakk om en dans)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sier da aldri nei takk til en dans..=)

Skrevet

takker faktisk nei...

Skrevet

ja, hvorfor ikke? En dans kan være bare en dans :)

og særlig siden gubben min nekter å danse, da må jeg jo få danse med en som vil! hehe...

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle man ikke skulle danse med andre fordi om man er i et forhold? Høres sært ut hvis man ikke kan gi hverandre lov til å danse med andre enn hverandre. Ikke planer om jeg hadde orket å leve i et slikt forhold.

Så ja, klart jeg hadde sagt ja hvis jeg hadde blitt budd opp på dans. Jeg elskerå danse, så absolutt ja.

Skrevet

enig med deg happybirthday,jeg elsker å danse og jeg danser nesten alltid med andre når jeg er ute,kompiser osv...

noe man må få lov til,sambo liker ikke å danse men om han hadde gjort det så hadde jeg ikke brydd meg spøtt..

er jo bare dans,er ikke sex =)

Skrevet

nei absolutt ikke. hvorfor skulle jeg ha interesse av andre? hadde ikke likt å sett samboer åle seg innpå ei ennen

Skrevet

Selvfølgelig. Hvorfor ikke? Er da et selvstendig, voksent menneske...

Skrevet

hehe..akkurat... Var det jeg gjorde sist jeg var ute. Satt å snakka med tanta mi og typen, så kom det en flott Bergenser og spurte så pent om jeg ville ta en dans med ham. FLINK var han også....ufattelig morsomt. Jeg satte en tydelig grense da han spurte igjen, da at jeg har mann og barn hjemme, men hvis du fortsatt bare vil danse så er det ok,...og det var helt greit. Han bydde også opp til en tredje dans og vi tok en øl og prata litt hyggelig før han gikk videre etter han hadde gitt meg en liten klem og takka for selskapet.

Sjarmerende fyr som satte litt farge på en kveld som nesten hadde blitt litt småkjedelig siden jeg følte meg litt som "5-hjul på vogna".

Skrevet

En trenger da ikke "ha interesse av andre" fordi om man danser med andre vel?

Skrevet

Nettopp.. :-) Hadde en helsikkes til diskusjon med ei venninne om dette her nylig, pga at jeg dansa og prata litt med en hyggelig fyr sist jeg var ute ( er skjeldent ute). Det var ikke noe "klåing, kyssing" eller andre "uanstendigeheter" ;-) Men i følge venninna i så skal man tydeligvis være "wallflower" når man er "etablert" og ikke har mannen som anstand..... *himler med øya*

Skrevet

så koselig :) alltud hyggelig å få litt "ekstra" opmerksomhet!

Skrevet

Hadde takket fint nei, ene og alene pga jeg hater å danse :)

Skrevet

Merkelig logikk Mamma26 og gutta. Å danse med andre er da ikke ensbetydende med at man er interessert i vedkommende. Man må da kunne ha det artig og danse uten å bli beskyldt for nærmest være utro...... Selv om man er i et forhold, tror jeg det er sundt at man ikke er så navlebeskuende. Den andre partneren er jo ikke akkurat din private eiendom som skal ha din tillatelse for alt. Hvis det skulle ha vært slik, så tror jeg jeg hadde følt forholdet rimelig klamt og ubehagelig etterhvert, vil jeg si.

Skrevet

åååå vet du hva ugl@..

jeg er så drita lei av den der moralske pekefingeren når jeg er ute..

HVERGANG jeg så mye som prater med det motsatte kjønn så føler jeg øyne i nakken hele tiden..sånn er det her hvor jeg bor,alle kjenner hverandre og det er skikkelig SLITSOMT...

så jeg gjør alt jeg kan for å sette fart i ryktene,danser med en kompis så er det igang..hahaha =)

samo vet jo det er tull så han er med på det..

hehe..

hva skal man gjøre liksom..

Skrevet

Hjelpes... Blir stadig overrasket over hvor gammeldagse mange unge kvinner er.

Tror oppskriften på et mislykket forhold er å være sjalu og nekte den andre å leve. Vi stoler på hverandre, og vet at ingen av oss går lenger enn helt uskyldig kontakt.

Skrevet

Hvorfor skal man da danse med vilt fremmede Venner kan jeg forstå, men ikke noen av det andre kjønn du synes er "attraktiv"

Skrevet

Nei.

Skrevet

Jeg tenker nå slik at om alle har slik holdning så er det kanskje ikke så rart alle samlivsbruddene/skilsmissene?

Her syns jeg faktisk det er helt uakseptabelt. Er jo slik en blir fristet til å være utro, til å bryte.

Og dette er jo ikke rettet mot deg, for folk har jo sine klare grenser. Men det er også ganske mange som ikke har det.

(Snakker om innlegget til happybirthday om dette skulle komme lengre ned)

Skrevet

Når det er slik at en "legger merke til" en annen fra en kom syns jeg ikke det bare blir en uskyldig dans med en av motsatt kjønn gitt... Enig med mamma26 her jeg ja...

Men samme for meg hva andre gjør, jeg ville ikke gjort det hvertfall...

Skrevet

Haha... Her er det S som er ivrigst på å danse, så det er ofte jeg ber han finne ei dame han kan danse med slik at jeg slipper. Hehe... Men jeg danser når jeg er full, og da danser jeg med fremmede menn hvis ikke S er med. Selv om man danser, prater eller tar en drink med det andre kjønn så betyr jo ikke det at man automatisk drar hjem å knuller.

Skrevet

Det er da moro å danse uansett om det er kjente eller fremmede man danser med og jeg kan ikke skjønne hvorfor man kun skal kunne danse med dem man synes er stygge...

Skrevet

hahaha....

På fredag var jeg ute på byen og ble hentet av mannen når jeg skulle hjem. Gjett hvem som satt på i bilen sammen med oss??

En langvarig fling jeg hadde + en arbeidskollega av mannen.

Vi pratet litt i bilen og mannen spurte om vi hadde hatt det hyggelig. Ja sa jeg, har kost oss veldig, pratet om gamle dager osv. "Var så hyggelig å sittet på fanget til X så det reddet jo hele kvelden for meg"

Å flørte er sundt for blodomløpet, skaper endorfiner i kroppen og vekker lysten for det man har hjemme.

Skrevet

Jeg signerer Turtelduen.

Hadde takket nei.

Er mange forhold som tar slutt pga. noe som starter som en "uskyldig dans på byn". Ser ikke helt poenget med å la seg friste med vilje. Men vi har alle forskjellige grenser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...