=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har egentlig ikke prøvd å bli gravid ellernoe jeg, og har gått på p-piller i flere år.....har altid vært flink til å huske på det, men vet jeg glemte en pille eller to fra forrige brett. Og nå har jeg altså ikke fått mensen, og den pleier å være veldig så regelmessig når jeg tar p-piller. Skulle fått mensen forrige torsdag. Tok en test på lørdag morgen, men den var negativ. Har fortsatt ikke fått mensen nå. Er det noen vits i å ta flere tester? Er en negativ test altid en negativ test? Noen her som har testet negativt først, og fått positiv test etterpå? Siden jeg skulle hatt mensen på torsdag burde den vel vært positiv på lørdag hvis det var noe...? Eller? Kan jo også legge til at begge resultater egentlig er ganske greit for meg......
Mikkemafian Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Testet positivt først 1 uke etter IKM... Var negativ på IKM, veeeldig svak skyggestrek 6 dager etter, og så positivt 2 dager etter det igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå