Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Herjus? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh... er det tull? Tragisk.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

syns det var lite pent

Skrevet

På en norsk unge ville det vært et tullete navn i hvertfall.....nå aner ikke jeg om det er et navn eller et tullenavn. Nå er vi mange etniske grupper her i verden har faktisk hørt "verre" i etnisk norske ører.

Skrevet

I månedens Foreldre og Barn, står det om en familie som har et barn med det navnet....

Skrevet

Helt jææævlig stygt!

Skrevet

Såg det i Foreldre og Barn, og tror familien hadde norsk etternavn.. skal ikke si d 100%, for eg ble så "opptatt" av dette navnet..

Skrevet

Faren heter Asgaut og ungene heter Neri,Ånon og Herjus.....

Vakkert......

Skrevet

En herjus er en som herjer. Vi sier til barn som er høyt og lavt og hiver ting veggimellom: du, din herjus!

Skrevet

jeg synes ikke det var noe fint, men jeg vet om en som heter Torjus, er jo ikke så veldig ulikt. Syntes det også virket helt rart førstegang jeg hørte det.

Skrevet

Ånon har eg faktisk "hørt" før... Så d va ik så ille...

Skrevet

Spesielt, men ikke stygt :)

Syns mange andre navn er mye styggere, Leander og Chrisander og Casper og Maximillian og...haha. Dessuten, i den familien i F&B hadde jo alle sånne litt tunge, norrøne navn.

Skrevet

litt sånn Herre jesus...

Skrevet

Akkurat det jeg forbinder med navnet også...husker onkel som er sunnmøring kalte guttungen "herjus" på tøys da han var på besøk og guttungen herja.

Skrevet

Enig med MintCondition. Chrisander er hundre ganger verre...

Herjus høres ut som en blanding av Herdis og Torjus - litt rart, men ikke så ille.

Skrevet

Det første jeg også tenkte på var Herre Jesus...

Skrevet

høres ut som et tullenavn på en kosebamse spør du meg.

Skrevet

Syns det var litt kult jeg, mye finere enn sånne kvasi-isfolket-navn jeg har sett folk her inne kalle ungene sine ihvertfall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...