Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger litt råd til min sønn på 2 1/2 år, når vi er sammen med andre barn så går han konstant å dytter, slår, klyper og lugger andre barn, spesielt sine jevngammle søskenbarn( mest guttene) han får timeouts, men det synes han bare er morro..:P vet ikke hva jeg skal gjøre for å få han til å slutte, har prøvd å prate rolig med han og prøvd å snakke hardt til han, forklare hvorfor han ikke kan gjøre sånn, vet at han forstår, men han bare ler av meg, samme gjelder hvis andre voksne snakker til han. når jeg har "kjeftet" på han så kan han gå rett bort å gjøre det samme igjen!

noen som har noe råd å komme med? alle råd motas:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det akkurat på samme måte, så du er ikke alene... Blir helt tullerusk!! Det virker som om hvis jeg kjefter på henne får hun helt hekt på å dytte, lugge, klype.. Tar henne ut av situasjonen og snakker med henne om at hun kan si i fra eller spørre hvis det er noe hun vil de andre ungene... Men hun er rett og slett pøbel!! Hun synes det er morsomt!

Og det synes ikke jeg.. blir jo helt nervøs og stressa når hun leker med andre unger!

Jeg tar også i mot tips... Selv om jeg egentlig tror og håper at det går over!

Skrevet

godt å høre det er flere da, å ikke bare sønnen min..men er jo ille.. blir hel stressa av å være sammen med andre, løper bare etter han, blir veldig sliten, også har jeg jo ei tulle på 3mnd ved siden av, så er vanskelig noen ganger, når han krever så mye "pass". så nå har jeg krypi til korset å søkt barnehage, selv om det ikke var meninga, må ha litt avlastning rett og slett, han får også masse raserianfall..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...