Lottes mamma Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Er det noe i dette, eller er det bare en unnskyldning jeg har funnet for å spise mer søtt og godteri?? Uff...
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Ha ha, jag är 32+1 idag. Har haft ekstremt behov för melkechoklad i ca 3 veckor. Det är riktigt slitsamt att hela tiden känna att jag MÅ ha choklad eller andra sötsaker. Prövar att begränsa mig och äta frukt istället
monilu- Har født Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Har hatt dette stort sett hele svangerskapet jeg...
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Jeg er kjempe sugen på sukker! Fikk det også i uke 38. Prøver å holde meg unna, men det er så vannskelig. Spes nå som kynnene og/ eller riene er der.
LASARUS-på vei til føden nå! Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Jeg er i mitten av uke 39 og har et ekstremt sukkerbehov som startet i på Lørdag. Har ikke vært så ille noen gang under graviditeten. Jeg MÅ HA nugatti på skivene og O´boy i melka + godteri og is og kaker. HELT ILLE! Har siden sammen tid hatt mer nedpress og kynnere og muligens er dette et tegn på at fødselen er like runt hjørnet men jeg vet ikke. Skal til jordmor på onsdag så da skal jeg spørre henne.
SuperMoM <3 Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Dette har jeg faktisk fått nå i det siste også *ler* Så nå har jeg bedt min mann om å kjøpe eksotiske frukter til meg slik at jeg ikke spiser godteri iallfall:p
SuperMoM <3 Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Dette har jeg faktisk fått nå i det siste også *ler* Så nå har jeg bedt min mann om å kjøpe eksotiske frukter til meg slik at jeg ikke spiser godteri iallfall:p Fikk det forresten på fredagen:p Så nå holder jeg meg unna bare for å ikke gå opp for mye:p *ler*
SuperMoM <3 Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 *ler* Der kom t innlegget som ikke ville komme i sted jah!! Er forresten 36uker på vei i dag:)
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Jeg er også i uke 38 og har plutselig fått lyst på alt av søtsaker! Helt merkelig. Jeg som har hat dilla på ulike typer frukt og grønt i hele svangerskapet har nå blitt et kakemonster. Det går mest i is, så jeg har hamstret kartonger med ulike ispinner, kake er godt, popcorn, godteri og SJOKOLADEMELK, nam!! Jeg nyter alt dette med god samvittighet, da jeg hittil i svangerskapet kun har gått opp 8 kg..
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 hehe, jeg har også merket dette i det siste, bare plutselig så mååååå jeg ha sukker! Masse sukker! hehe... skal knaske vannmelon etterpå, håper den er søøøøøt =)
2 fine små Skrevet 26. mai 2008 #11 Skrevet 26. mai 2008 Jeg tror det er en logisk forklaring paa dette, mener det er fordi kroppen begynner aa lage melk.... =o) Noen faar veldig sug paa frukt, noen paa alt med sukker og noen paa broed/gjaerbakst (som jo blir til sukker i kroppen). Saa det sitter ikke i hodet paa dere dere, men faktisk i kroppen! =o) Det vil kanskje lege/jordmor forklare...kanskje ikke. Jeg er en som aldri har behov for soett egentlig, er mye mer "saltmons" men som gravid (for ikke aa snakke om ammende) vil kroppen har mer av den slags. Forrige gang bare gjoev jeg paa, men denne gangen skal jeg se om jeg kan holde meg naar jeg kommer til Norge, fordi kroppen min er saa lite vant med det naa, saa kanskje det blir lettere denne gangen. Jeg gikk opp 15 kg foerste aar etter foedsel (etter aa ha gaatt ned 8 i svangerskapet, merkelige greier) men det var helt klart mye stillstand og mye spising som gjorde utslaget. Denne gangen skal jeg rett ut og trille og holde meg til normal og god mat, med kanskje litt sukker. Husk at melken i brystene er soete greier.... ;o))
Night 78 - keiser og prins Skrevet 26. mai 2008 #12 Skrevet 26. mai 2008 Ja, dei siste veken har is vore utruleg godt! Men so er her jo strålande sol og då :0)
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #13 Skrevet 26. mai 2008 SKUFFAAAAAAAAAAAAAAA............ =( Vannmelonen min var småbrun inni, og da vil jeg ikke ha *hyle* Har sukkefri saft da... *snufs*
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 26. mai 2008 #14 Skrevet 26. mai 2008 uffa mig, gott att höra det är flera! Jag ska pröva att hålla mig i lite inte ta helt av, men ändå kosa mig med god samvittighet : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå