Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hvis noen vil se.... Kan noen se forskjell fra 25+0 og 28+0?? Mage 28+0 og noe av utstyret til bebis... Jeg har måttet jukse og "låne" bilder fra nettet, fordi alt her er bare kaos, skal jo flytte hehe... Jeg har jo mye mer enn det, men finner jo ikke igjen alt på nett!
mamarama og lille banan Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 jeg synes det så ut som magen hadde vokst en del jeg...gleder meg til jeg også får en ordentlig gravidmage
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Ja håper det syntes! Er koselig å høre når andre ser det og;) Ja mage vil du snart få, om du ikke har fått så mye nå... Og gled deg, det er en herlig følelse............
mamarama og lille banan Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 den begynner å vises nå, men den er ikke så stor at alle tenker at jeg er gravid..tror jeg er 18+5. jeg har vært på ultralyd i dag, og fikk se at det var en liten gutt! da ble det mer virkelig blir det gutt eller jente på deg?
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Det er jo ikke veldig normalt å få så stor mage så tidlig heller, men deilig når det popper ut, så vil tro du ser det fort nå ja;) Ååå gratulerer masse.... Vi også skal ha gutt!!! Som du ser i nicket mitt hihi........... Det var vel veldig spennende på ul?
flypapir Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Jeg synes magen din har vokst ganske mase jeg. Nydelig mage hadde du hvertfall! Gleder meg til buksene blir trange og magen begynner å vokse litt her og, er jo så stas med den magen..
mamarama og lille banan Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 ja, nå så jeg det hehe veldig spennende ja! også litt skummelt da. det gikk noen pauser uten at jordmora pratet mens hun sjekket ut lillegutten,og jeg ble jo nervøs med en gang. men ingen grunn til bekymring så det ut til.
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 grysom 35pp3sa/1ma venter gutt : Takker så masse;) Samme til deg forresten.....
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 spire i magen_85: Jeg husker jeg ble nervøs selv, men hadde som sagt ingen grunn selv hihi.... Funnet navn da?
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #11 Skrevet 26. mai 2008 Marte, tulla & spira: Tusen takk til deg og;) Ja det er kjempe stas med magen... Koser meg så!! Så du har masse å se frem til asså... Vet ikke hvor langt du er jeg men????!
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 26. mai 2008 #12 Skrevet 26. mai 2008 Hei! kjempe fin mage du har ser at du har kjøpt likt bilsete som vi har, vi er veldig fornøyd, men tenkte gi deg et tips da vi ikke fant ut av det selv før vi hadde brukt det i halvannen mnd! Håndtaket kan du vippe helt bak slik at det står som en støtte på gulvet. På den måten kan ikke setet hvelve og du kan bruke den som vippestol. vi har gjort det sånn i nødstilfeller, når vi f.eks skal spise middag... Du visste kanskje dette allerede, men nå vet du det ihvertfall! nå er datteren vår 11 uker, så kanskje på tide å kjøpe en vippestol.... hehe lykke til videre
Trulte76 Skrevet 26. mai 2008 #13 Skrevet 26. mai 2008 ja jeg synes jeg så forskjell på uke 25 og 28 Flott mage
flypapir Skrevet 26. mai 2008 #14 Skrevet 26. mai 2008 Hehe, jeg er bare 5+3, så er en stund til magen kommer her. Men jeg er 2.gangs, så den kommer nok tidligere enn sist. Har uansett en tendens til å bli diiiiger på slutten!
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #15 Skrevet 26. mai 2008 mammaen til Helle:) Hei du! Takk til deg også.... Oki, dere har likt bilsete ja? Så bra at dere er fornøyde, håper vi også blir det... Regner jo med det! Jo, jeg visste faktisk om det med å ta håndtaket helt tilbake, men aldri prøvd det på gulvet som du sa... Takk for tipset;) Kom gjerne med fler tips hvis du har hehe...........
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #16 Skrevet 26. mai 2008 Marte, tulla & spira: Ååå men det er jo litt.. Ja er du 2 gangs, kommer nok magen veldig fort, jeg er 1 gangs og den kom fort hos meg hihi;) Diger, hmmm, var det kos eller slit? hihi
mamarama og lille banan Skrevet 26. mai 2008 #18 Skrevet 26. mai 2008 vi har ikke bestemt oss, men det er andreas som er mest aktuelt. det er litt hemmelig, fordi vi vil det skal være en overraskelse for besteforeldrene til gutten hvis det blir det da blir han nemlig oppkalt etter tippoldefaren sin (min side), oldefaren (fars side) og bestefaren (fars side). det tror jeg de hadde likt. din skal hete marcus? har lært meg å lese fra nick nå hehe
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #19 Skrevet 27. mai 2008 spire i magen_85: Ja min lille prins skal hete Marcus;) Så kos at dere vil kalle han opp etter noen da, 3 stk? Det er jo ennå mer kos... Spesielt også.... Jeg vil nok tro de liker det ja!!!!!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 27. mai 2008 #20 Skrevet 27. mai 2008 Kjempefin mage Synest den var vokst mye fra uke 25 til uke 28 jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå