Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hvis noen vil se.... Kan noen se forskjell fra 25+0 og 28+0?? Mage 28+0 og noe av utstyret til bebis... Jeg har måttet jukse og "låne" bilder fra nettet, fordi alt her er bare kaos, skal jo flytte hehe... Jeg har jo mye mer enn det, men finner jo ikke igjen alt på nett!
Mamma`n til Trym Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Magen din er mye rundere og større i uke 28. Den ser veldig fin ut Lykke til med flyttingen )
SuperMoM <3 Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Jeg såg ganske stor forskjell fra uke 25-28 ja:) Du har en fin mage forresten:)
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Tusen tusen takk til dere begge;) Ja håper det er forskjell, jeg er jo så utålmodig og føler jeg ikke har vokst på 3 uker hehe
SuperMoM <3 Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 *ler* Det er ikke så lett å se forskjell selv når man ser magen hver eneste dag:p hehe.. Forresten.. *kremt* Sønnen min gikk rundt her da jeg såg på mage bilda dine og nå går han rundt og sier pupp og ma (ma=mage) hehe.. Måtte bare si det:p Han legger merke til alt skjønner du:p Er bare 1 år og 8 (snart 9) måneder:p
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Hihihihi så skjønn han er;) skjønner de er helt med, de fanger alt!! Du får passe godt på når dere er ute da;) har hørt noen kule historier om barn som fanger alt og ikke holder munn, spes ute blant folk.. hihi........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå