Gå til innhold

ang sengetøy til barnet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på foreldre og barn messen i går og kjøpte noen fine sengesett til den lille. De kom med putetrekk alle sammen, trodde ikke man brukte puter på så små barn jeg, eller?

Har arvet dyner av søsteren min sine barn, men ikke fått puter. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babiser skal ikke bruke puter før de er minst 1 år. Jeg har lagt både pute og putetrekk til side inntil den dagen kommer.

Tulla på 10 mnd er helt fornøyd med å bare sove på madrassen.

Skrevet

Jeg har tenkt å bruke en tynn, luftig dunpute for å kanskje kunne motvirke at ungen blir flat i bakhodet. Trodde pute var litt "in" igjen..

Skrevet

på foreldre kurset jeg var på i forige uke anbefalte sykehuset å bruke en tynn pute helt fra begynnelsen av!

Skrevet

Vi brukte en tynn pute på førstemann, og kommer også til og gjøre det denne gangen.

Gjest Mammamoms
Skrevet

Men om du ikke vil bruke pute, så legg bare putetrekket under hodet, Greit i forhold til sikkel\gulp kanskje?

Skrevet

Jeg brukte ikke pute til mine barn når de var babyer, men la putetrekket i senga likevel. Både fordi det ble fint, og praktisk pga gulp osv.

Skrevet

Det begynner å bli gammel og utdatert lærdom at babyer ikke skal bruke pute. Det anbefales mer og mer at de skal bruke en tynn pute helt fra fødselen av for å bedre sirkulasjon rundt hode og nakke, og for å forebygge flatt bakhode.

Jeg brukte pute på jenta mi som er født i 07 og skal gjøre det på neste også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...