Gå til innhold

Har en gammal mann som sover middag hver dag &$"$&"#/%/"#

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterer meg litt over mannen min må jeg si. Jeg synes ikke en mann på 35 år trenger å sove middag hver eneste dag! Men det gjør han altså. Slenger seg på sofaen og sover til jeg vekker han. Det er liksom bare 3-4 timer vi har med ungene før de legger seg! Idag har i tillegg eldstejenta på 5 ei venninne her. Synes det å sove middag passer for pensjonister jeg altså!!! ARGH!

Han kan heller legge seg litt tidligere hver dag, når han skal opp kl. 07. Kan han vel legge seg kl. 23 i stedet for 01 liksom?? Ja ja, det var godt å få blåse ut litt her, for jeg gjør det ikke med han..

hva synes dere? sover deres menn middag hver dag? er det vanlig da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ha en mann som sover mesteparten av dagen, og er oppe halve natta?

DET skal jeg love deg er slitsomt.

Skrevet

NB; kanskje mannen din er utslitt fra jobben sin? Hardt,fysisk arbeid gjør noe med enkelte.

Nå er min syk,da. Men likevel. Jeg blir veldig lei enkelte ganger, av sovinga hans.Så jeg forstår deg litt.

Men jeg hadde gladelig bytta mot soving bare noen timer hver dag..

Skrevet

Nei..da hadde jeg blitt grådig sur faktisk. Enig i at det er bedre å legge seg tidligere, i stenden for å sove middag.

Høres forøvrig ut som du skulle beskrevet min far..hehe...den gang han ikke jobba offshore. Mamma var dritt sur på ham :-)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...