Gå til innhold

Har noen andre opplevd dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om det er flere som har opplevd det samme som meg og at det har endt bra allikevel??

Jeg er 11+6 dager.

Midt under sex i helgen, så begynte jeg å blø. Det roet seg utover kvelden, men det kom litt levret blodklumper. Men hadde overhode ikke noen smerter og har ikke hatt det siden heller.

Er så redd at noe er galt og skal på UL i morgen, men vil gjerne vite om noen andre har opplevd dette!

Har jo merket at brystene har blitt mer bløtere og mindre ømme enn vanlig, men etter hva jeg forstår så er det vanlig at det skjer i denne perioden.

Jeg synes ikke jeg er så hard nederst i magen lenger og det gjør meg usikker på om alt er bra.

Håper noen tar seg tid til å svare meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann;)

Det at du begynnte å blø etter sex kan værre at et blodkar har bristet, dette er ganske vannlig når en er gravid;)

Nå er jo du inni din 12 uke, å da roer ofte symtomene seg, så jeg tror at du bare kan ta det helt med ro, det går helt sikkert bra;)

Har selv at både sa og ma og når jeg da begynnte å blø, så blødde jeg maaase og hadde veldige mens smerter!

Og det at du ikke er så hard nederst i magen lenger kan være at livmora di har begynnt å komme lengre opp;)

Lykke til alt står nok bra til med den lille;))))

Skrevet

Hei.

Mest sannsynlig blør du pga sexen, og det er ingenting galt. Jeg har blødd i alle mine svangerskap. 2 endte bra, ett dårlig :(

Lykke til med ultralyd i morgen. Det er helt sikkert alt ok :)

PS. det er helt normalt å bekymre seg over om det går bra eller ikke en gang tidlig i svangerskapet :)

Skrevet

Tusen takk fra dere begge to, føler meg litt beroliget her nå:-)

Ting er kanskje bra med den lille, for i kveld når jeg lå på siden syntes jeg at jeg kjente pitte små mikro spark/bevegelser der nede. Men det er vel fortidlig for det kanskje, etter hva jeg har fått med meg her inne fra før. Men det var sånne flere små dunk føltes det ut som....sikkert jeg som lurer meg selv med luft i magen.

Men skal holde dere oppdatert jeg om hvordan det står til i morgen etter UL.

Skrevet

Bare til info, UL timen ble utsatt til mandag, så da får vi se hvordan det går. Har ikke blødd noe mer, så da er vel alt bra der nede. Håper det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...