Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

testa positivt lørdag.nr 3 på vei:)kjempeglad for d.men hadde en sa i fjor og tenker konstant på jeg er redd for at d skal skje igjen..er 5 +4 nå.

har vondt i ryggen,kvalm og ømme pupper så alle symtpmer er der.men hver gang jeg er på do er jeg redd for å se blod eller brun utflod..blir tussige uker dette...

flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to. fikk først tvillinger i 99, deretter hadde jeg 4 sa, så fikk vi ei jente i aug 07, og er nå gravid igjen 11+2. dette var også tvillinger,var på ul 8+1, men bare den ene tvillingen lever. Har på følelsen av at jeg bor på do, er så redd det skal gå galt med den andre tvillingen også... ikke noe gøy. Skal på ul igjen om et par uker,og håper jeg får se at alt er i orden da, slik at jeg kan slappe av litt...

Skrevet

jeg kjenner meg veldig igjen! er 4+0 på vei og testet positivt i dag tidlig. jeg har hatt en SA og en MA for under 6 mnd siden og tenker konstant på det. Forventer å se blod på papiret hver gang jeg er på do...

Er nok ingen ting noen kan si til oss for av vi skal slutte å bekymre oss, så vi får vel bare holde ut og tillate oss å senke skuldrene litt når vi kommer inn i 2. tri!

Skrevet

Uff, ja... Fikk sønnen min for 3år siden, og er gravid igjen først nå... Flyr på do i ett sett, og tørr nesten ikke å se... Er kjempe engstelig for at jeg skal miste. Ønsker oss virkelig dette barnet..... :-) Er 6+4 i dag, så vi håper de neste ukene bare er positive. :-)

Var nede å kjøpte meg vitaminer i dag, bare for å være sikker på at jeg får i meg det jeg trenger ;-)

Gleder meg til de første12 ukene er over :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...