Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 hvor mye har dere fått i feriepenger? det er jo så lite man får utb at det er jo en vits
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 da jeg fikk i fjor var det av et grunnlag på 340.000 kroner og da mener jeg at jeg fikk vel 8000 kroner eller noe rundt der. Er lite ja, men vi har verdens beste fødselspengeordning faktisk!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Åååååå, er det det jeg har fått inn på konto?? 2 200,- ikke noe å rope hurra for! Men venter på foreldrepengene!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Mest sannsynlig, du får kose deg på ferie i 5 uker nå, høyfjellet med telt skulle vel dekke 5 uker for den summen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå