Gå til innhold

Jeg blør litt - er det farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For fem dager siden kom det litt blod, men det var bare en liten flekk i trusa. I dag har det kommet ganske mye mer, omtrent like mye som de siste dagene i menstruasjonen. Det er ikke rødt, friskt blod, men sånn lysebrunt, liksom...Er 14 uker i dag. Noen som vet hva det kan være? Har ikke hatt samleie eller gjort noe annet som kan ha fremkalt dette. Bør jeg kontakte lege eller skal jeg bare vente og se hva som skjer? De kan jo ikke gjøre noe så tidlig i graviditeten uansett :( har også en del stramninger i livmora, akkurat som kynnere. Skal på kontroll hos lege i morgen, så da får jeg vel vite om alt er bra eller ikke, men fint om noen vil dele erfaringer med meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er farlig vet ikke jeg, men blødninger skal alltid sjekkes ut med lege. Men hvis du skal til lege i morgen, så kan du sikkert vente til da. Som du sier selv er det uansett ingenting de kan gjøre så tidlig... Men er vel ganske vanlig med blødninger, så trenger ikke være farlig, men greit å få det sjekket.

Lykke til, skal krysse fingrene for deg:)

Skrevet

Takk for svar!! Ja, jeg har jo hørt om mange som har blødd i svangerskapet, men at alt likevel har gått bra. Så jeg er egentlig ikke så veldig urolig, men man tenker jo litt på det da :) i tilfelle det er noe galt, liksom....jaja..ikke noe annet å gjøre enn å vente og se uansett!

Skrevet

spør legen din, noen ganger er det ingen fare, men andre ganger kan det være tegn på abort, men er nok sikkert ikke det da :) si fra hvordan det har gått hos legen da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...