Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg var bare minutter fra å ringe deg idag og spørre om du hadde lyst på et minidibbetreff:-) Var i ditt område og husker jeg fikk litt "kjeft" sist gang for at jeg ikke ringte;-) Men, så dukket det opp en telefon og jeg måtte ile avgårde......Men jeg lover - neste gang, da skal jeg ringe!!!
Gummelillan Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Okey da, får vel tilgi deg uten å gi deg så mye kjeft denne gangen da (kanskje mest for at jeg i kveld har kjefta mer på mine søte små enn jeg har gjort hittil i livet... Så egentlig litt tom akkurat nå da, he, he). Men neste gang, DA vil jeg ha besøk!!!!!!!!!!!! Vi har veldig hyggelig kaffebar på jobb altså, med deilig god kaffe ;-)))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 Da sier vi det sånn:-)) God kaffe og hyggelige mennesker - det kan jeg like!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Jasså ja, her skal karrierekvinnene snike seg til minidibbetreff.... Sånn helt uten at vi andre får være med:o(( Jeg synes det bare er på sin plass at du tar oss ALLE med på jobbkaffebaren:o) Såpass må vi kunne forvente:o))
Gummelillan Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Dibbetreff på jobb hørtes veldig bra ut. Bare kom ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 He he he he ja, kan du ikke bare si at du er støttekontakt på fritiden:-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Da tenker jeg på når volumet både på stemmer og latter blir litt i høyeste laget:o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå