Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag hatt hold-smerte nederst på høyre side i magen. Verst når jeg går og står, roer seg når jeg sitter. Noen som vet hva dette kan være eller hatt det samme? Rett og slett bare hold? Blir litt engstelig for morkakeløsning og andre skumle ting, men da ville det vel vært vondere. Er uke 36 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde jeg også for 1 uke siden! Ringte føden jeg, de sa dette var helt normalt. Varte i litt over et døgn på meg. noen påstår det er en form for kynnere, men jeg synes det var litt rart da det ikke kom og gikk. Det er jo der hele tiden, spesiellt når man beveger seg, reiser seg og står oppe. Menmen, prata med 2 andre veninner av meg som netopp har født, de hadde det samme 4-6 uker før de fødte. Tydeligvis noe som er vanlig. Hos meg var det også som hold smerter, og det vra lokalisert på høyre side av magen, nederste delen. Gjorde også litt vondt (litt ømt liksom) når jeg trykket med fingrene på magen der det gjorde vondt.

Skrevet

Tusen takk for svar! Alltid godt å høre om andre som har hatt det samme!

Skrevet

Iflg jm er det livmoren som vokser:) Babyen vokser ganske fort på slutten av svangerskapet så derfor merker vi det mere nå enn tidligere. Jeg merker det også mest på høyre side, men det gir seg litt hvis jeg bøyer meg eller legger meg ned på siden.

Skrevet

Forsøk å lindre med et varmt omslag, det kan roe smertene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...