Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Skulle kjøpe sete i dag og fikk høre jeg trengte noe som het isofix, dette skulle event. vere i bilen. Jeg aner ikke hva jeg skal se etter da.. Har en Nissan x-trail 2002 mod om det sier noe. Hun i butikken hadde ikke mulighet til å bli med å se, men snakket om en lapp der det skulle stå på siden av setet....jeg ser nada!! Hvis jeg ikke har isofix, er det noe jeg kan kjøpe??
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 hvilket sete har du kjøpt? det er jo seter som kan festes både med isofix og med bilens egne seler
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Hei.Skulle kjøpe maxi cosi sitt sete 0-13 kg m base.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Håpte jo jeg skulle slippe å feste med selene, det virker mer tungvindt. hi
LT86 Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 du skal ha noen stållignende små stenger i baksete nedimellom ryggen og sete. men som regel ser du en lapp der det står ISOFIX. Vi kjøpe det til bilen i etterkant så det går ann men du må på verksted for å sette det inn i og med at dette er festet til bilen ramme. det kostet 1500 kr å få satt inn dette i setet bak på en Audi 2002 mod. kjempe kjekt for da slipper man å trøble med bilbelte hver gang. lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 oki, vi har samme sete og fester med sele, går veldig fort når man har gjort det noen ganger men skjønner jo at du aller helst vil ha isofix vet ikke hvor man kan finne ut av dette - vi har såpass gammel bil at det sa seg selv at det ikke var der
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 LT86, tusen takk! Da tror jeg rett og slett jeg ikke har isofix i bilen, men det skal jeg ordne!
Topp 10. Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Hei, vi har også maxi cosi med base, og du kan få kjøpt base for å feste med selen eller isofix. Vi har ikke isofix så vi fetset det med selen og det var velig enkelt. Gå på maxi -cosi . com eller var det .no så ser du de ulike måtene. Maxi cosi er det eneste sete som har base som kan festes med sikkerhetsselen. Feste en gang så står den der og du klikker bare på setet og klikk av:) Fungerer kjempe fint! Vi kjøpte vår på barnas hus!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå