Gå til innhold

Til dere med pco...

snoopy81+tigergutt+plomma ツ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på noen ting:

Jeg har fått diagnosen veldig lett grad av pco, men kan den bli værre, enn det jeg har nå??

Jeg kan få provera og pergo for å sette igang EL, må bare få sambo til å levere sædprøve først. Er i utgangspunktet litt skeptisk ved å tilføre enda mer hormoner, det holdt med pilla! Noen som har erfaringer ved dette???

Hva med naturmedisin isteden??

Håper noen vil svare meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sorry, jeg mener seff pcos... :)

Skrevet

Hei! Kjipt du har fått diagnosen.. Jeg har PCOS, men er ikke ''kjempe angrepet'' Det eneste problemet jeg har er at jeg ikke får EL og har litt økt hårvekst. Og det kan alltids bli verre. Gynekologen min sa jeg måtte passe på å holde vekta nede, for hvis jeg øker i vekt,øker oxo problemene. Vet at mange har det verre enn meg. Trur det bare er bra for kroppen å tilføre hormoner, kroppen blir jo mer normal av det, selv om det er tilført. Har ikke peiling på om naturmedisin kan funke, men da jeg spurte en spesialist om det var noe jeg kunne gjøre selv, spise, naturmidler ol sa han bare : Nei, det funker ikke. Så jeg strever med å holde vekta, og følger masse kjærringråd for å bli gravid, spiser pergo og håper spira sitter snart. Fikk EL forrige uke, så det går nok an! Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...