Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg fryser så vedig for tiden. Noen tips? Kan ikke driver å dusje mange ganger for dagen, som er eneste måten jeg blir varm på.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Ha på skikkelig raggsokker på beina, for fryser du der så fryser du over hele.. eller kjøp deg noen skikkelig varme ull tøfler ))
lille2 Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har også hatt det slik en stund nå at jeg fryser hele tiden. Og det eneste som har hjulpet på meg er å dusje lenge, drikke varm te og krype under fleece pleddet. Har vært helt plagsomt å fryse så fælt. Men nå har jeg rundet 9 uker, og da har både frysing og kvalme begynt å gi seg heldigvis. Så det blir bedre etter hvert!
en av hver Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Jeg og, fryser hele dagen. Anbefaler ullundertøy (trøye, gjerne med lange armer), men husker det ikke selv.. Å være varm på bena som hun over sa er jo også alfa-omega.. Jeg pleier å varme meg på en kopp varm te. Kaffe liker jeg jo ikke lengre uansett. (Måtte bare syte litt, savner kaffe..)
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 jeg har varmeflaska med i senga og bruker langt ull undertøy. he he skulle ikke tro vi var i mai nei.
MiLady Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Jeg holder meg unna dursjen, fryser enda mer når jeg har vært i dusjen. Og spesielt på beinan. (dårlig blodsirkulasjon) Jeg baller meg inn i pledd eller dyna hvis jeg fryser, men heldigvis så har jeg en veldig god og varm kjærest. Men ikke greit når han er på jobb da Da er det ikke bare bare å få i seg varme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå