Gå til innhold

Noen med termin månedsskiftet januar/februar? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 2.2.09!

Hadde vært hyggelig å høre fra noen som var kommet like langt...ehh...KORT i svangerskapet... Føler meg litt ensom midt oppi dette fantastiske som har skjedd, snakker mye med kjæresten om det, men trenger litt kvinnelig støtte! Så irriterende at man må vente så lenge før man kan si noe til andre!

Jeg har en del mensmurringer og veldig ømme pupper, men ellers er jeg i fin form og merker ikke så mye til det som skjer der inne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 03.02.2009! :)

Gratulerer til oss!

Jeg er utrolig kvalm allerede jeg! samt trøtt, ømme pupper, vond rygg, murringer... Samboeren min sier bare at "noen gravide har ikke plager i det hele tatt" når jeg ber om litt forståelse... hmf...

Jeg gleder meg til jeg skal over i 2. tri og får lov til å si til folk at jeg er gravid!

Skrevet

Ja det blir herlig å kunne si det til alle, særlig gleder jeg meg til å fortelle foreldrene mine, de kommer til å bli helt over seg av lykke! He he.

Stakkars deg som er kvalm allerede...det er min største frykt, jeg HATER å spy. Men man kan vel ikke regne med at man skal slippe unna? Håper virkelig ikke det kommer til å gå utover jobben, for de må absolutt ikke vite noe ennå!

Mine pupper er så ømme at jeg ikke kan klemme kjæresten min eller ligge på magen. Hvis noen kommer borti dem må jeg bite meg i leppa for ikke å hyle! Jeg må le...

Er dette første svangerskap for deg? Det er mitt første -og det var ikke akkurat planlagt...men vi er veldig lykkelige

Skrevet

Først og fremst: grattis til dere også, jenter!

Helt enig. Viktig å ha noen jenter å snakke med som er i samme situasjon :) Jeg har termin 30.01.09 og siden jeg mistet i MA i desember i fjor klarer ikke typen helt å glede seg ennå. Redd for at det skal skje igjen. Derfor er det ekstra godt å være her inne nå :)

Har (dessverre) ikke mange symptomer. Litt murring og noe mer trøtt enn normalt. That's all. Bør vel ikke klage, men symptomer er ifølge akupunktøren min et tegn på et friskt svangerskap så de er mer enn velkomne til meg.

Helt enig; håpløst irriterende å ikke kunne si noe til andre. Tiden blir bare såååå lang

Skrevet

Dette er 3 gang jeg er gravid etter å ha mistet i SA og MA i fjor... Klarer ikke helt å glede meg over at jeg er gravid ennå jeg heller...

Tror ikke det har noe å si hva slags symptomer man har jeg... Jeg hadde kjempe mange symptomer begge gangene jeg mistet... mens ei venninne som nettop har født ikke har hatt noen (!)

Jeg har ikke spydd da, men er veldig kvalm og sulten...

Skrevet

Så trist med de spirene dere mistet. Denne gangen skal det gå! Jeg krysser fingre og tær for dere!!!! Tror heller ikke symptomer har så mye å si, virker som om det er like mange varianter av et 'normalt' svangerskap som det er gravide. Jeg har bestemt meg for å ikke bekymre meg for alt som kan gå galt og heller fokusere på den fantastiske følelsen jeg fikk da jeg tok den første positive testen. Vi skal nå uke 12 sammen, bare vent og se ;-)

Skrevet

Jeg har termin 31.januar=) Gleder meg så til vi kan "offentliggjøre" det! Har ikke så mye symptomer jeg heller, bortsett fra tretthet (som egentlig kom for full først i dag), ømme pupper og mensmurringer. Dette er mitt tredje barn og det var akkurat sånn jeg hadde det i to ande svangerskapene mine også, helt til uke 8, da kom kvalmen for fullt. Jeg tenker også at alle symptomer er gode tegn, det vitner om et sunt svangerskap=) Selv om det er slitsomt til tider! Gratulerer til oss alle med "ferske" spirer!=)

Skrevet

hei hei. termin 1 feb. jeg har sagt det til de nærmeste venninnene mine og til den nærmeste familien alt vi. har prøvd så lenge på nr 2 som alle vet derfor føltes det naturlig. men forrige gangen ventet vi i nesten 3 mnd med å si noe det eneste problemet nå er at alle maser om de sykkelrittene som er utover og hvorfor jeg ikke skal delta. gider liksom ikke å si det til treningskameratene mine ennå som stort sett er menn mellom 25 og 60 år.

i dag har jeg vært ufattelig slapp. orker ingenting. var ikke sånn forrige gang. da var jeg bare kvalm og atter kvalm.håper det bare er varmen som har gjort meg slapp i dag. litt dårlig samvttighet overfor 2.5 åringen her som har blitt irettesatt litt vel mye i dag. men men

Skrevet

Hei og hå.. termin rundt 4 feb har ikke helt gått inn på meg enda... mistet 2 ganger før... =) MEN JEG ER KOMMET FOR Å BLI.. !

Skrevet

enlitenstjerne: hvor langt på vei var du da du mistet disse to gangene da? måtte du ha utskrapning?

Skrevet

Den første gangen var jeg 8 uker, begynte å blø lille jualften.. dagen etter jeg hadde vert på UL å sett hjerte slå...!!! Utrolig trist.. jeg fødte med rier å alt jeg.. hele forstersekken kom ut med nurket inni.. var ganske spesielt.. morkaken kom 30 min etterpå.. =) Er på en måte glad for at det skjedde slik.. fikk litt fred for alt.. Sist var nå 3 mars.. men det var tidlig.. uke 5 ca

alt kom ut av seg selv..

Skrevet

Hei. Jeg har termin 3.februar. Har hatt litt mensmurringer, men ikke noe mer enn det. Dette er mitt 6. svangerskap og har aldri hatt andre plager enn halsbrann. Fikk åreknute med sistemann. Ellers har jeg alle gangene vært en humørbombe. Blir nok ikke noe unntak nå. Dette er absolutt siste gang jeg går gravid, så skal prøve å nyte det nå. Klarer liksom ikke helt å være fortrolig med kroppen når jeg er gravid. Lykke til alle sammen.

Skrevet

Hei.. Jeg venter mitt fjerde barn. Hvor gamle er dine? Og hvor bor du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...