Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en bekjent som nå har hatt 2 forsøk uten hell, vi jobber ved samme senter og har egentlig ikke mye med hverandre å gjøre men hun har vel ikke så mange å prate med og har valgt å fortelle meg om datoer for prøverør o.s.v. Helt greit for meg det, har ingen problemer med å høre på henne og ønsker selfølgelig at dette skal klaffe for henne! Problemet er bare at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal forholde meg til dette, har jo aldri opplevd å være plaget med å bli gravid og kan derfor ikke helt vite hvordan hun har det. Vil liksom ikke mase om hvordan det går "er du gravid nå eller?" men bryr meg jo om henne og vil jo vise det. Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mas, bare lytt er mitt beste råd....

 

Hun har sikkert behov for å prate om prosessen som hun går igjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...