Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å storhandle litt.Er så greit med mye utvalg på et sted.

Det er vel noen erfarne handlere som kan svare på dette?:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt som ikke er lokketilbud på obs er rådyrt!!

Men de kjører mange knallgode tilbud....

eg handler ofte av tilbudene der. Men unngår resten!

Skrevet

Samme her, handler på tilbud(men noen tilbud er det samme som f.eks Rema til anlig), men ellers handler jeg IKKE på obs.

Skrevet

Ok.Får satse på tilbudene da;)Takk for svar:)

Skrevet

de har jo også xp,x-tra og coop sine produkter da...men de har alltid gode tilbud,så jeg syns de er ganske billige...

handlet der pinsehelga og det ble bare 5-600 for noe som på rema ville kommet i over det dobbelte...dessuten har de også veldig bra kvaltet og utvalg på frukt og grønt,noe rema absolutt ikke har...jeg storhandler vanligvis enten på obs eller maxi (sistnevnte kun på visse tilbud og produkter..)

Skrevet

Jeg synes IKKE det er dyrt på OBS, men det gjelder å være prisbevisst. Mye av det på obs, koster det samme på rema. Og det er alltid såpass bra tilbud at man kan velge. Feks når jeg handler til helgene, ser jeg over hva slags snacks og sjokolade som er på tilbud - og handler det vi har lyst på utfra det :) Og det er jo alltid noe kjøtt på tilbud der, så jeg vil påstå at det er smart å ta stor handelen der :)

Og som en annen sa.. det er herlige frukt og grønt disker der, i forhold til rema :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...