Aggie Bird Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hei, er det noen her som har hatt vaginal ultralyd før? Hvordan foregår det? Er det ubehagelig? Jeg skal mest sannsynlig på det imorgen, blir veldig spennende, selv om jeg hadde foretrukket "normal" ultralyd, Hehe...
Giinaღ Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Jepp har hatt det flere ganger. Ikke vondt i det hele tatt. Han stikker inn et instrument som ligner det de bruker ved vanlig gyn undersøkelse og vris den litt rundt for å finne riktig stilling slik at man ser livmor. Ingenting å grue seg for Lykke til!
Marianne83 Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Er ikke vondt, bare litt rart. Er en stav som legen putter "oppi der" for å få et bilde av livmoren din på en skjerm. Du blir nok mer opptatt av hva legen (og kanskje du) får se enn hvoran det foregår... Lykke til! Dette blir spennende!
Elmoen Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Skriver under på "Prøver igjen... er gravid!" sitt innlegg
Aggie Bird Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2008 Takk for gode og betryggende svar. Blir så utrolig deilig om jeg får bekreftet at alt er i orden imorgen. Satser på det!
Skatt i magen :) Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Jeg var på det forrige uke Var alldeles ikke ille, merket det ikke Er en liten stav som stikkes inn litt, vris litt rundt på for å få best mulig bilde på skjermen ingenting å grue seg for, du bryr deg mere om skjermen enn det som skjer nedentil ta på deg en lang tunika eller noe så dekkes du iallefall litt til hehe.. Lykke til
Aggie Bird Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2008 Jeg er 6 uker og 5 dager på vei idag.
Gjest yrild Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Hei :-) Gled deg til å se spiren! Det er ikke vondt. Ser ut som en smal dildo.. hi hi... med kondom på og kan ikke sammenlignes med den uhyre (synes jeg) ubehagelige metall"åpneren" som de bruker under gynekologiske undersøkelser. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå