Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen med alvorlig svangerskapskløe som har opplevd å bli helt bra av Ursofalk sånn at dere ikke trengte å bli satt i gang før termin?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Det jeg fikk beskjed om var at de senest forløste meg ved utgangen av uke 37. Jeg hadde ikke kjempehøye verdier heller, men flere ting som gjorde meg til risikopasient.

Ursofalk hjalp, men ble ikke helt bra alikavell.

Lykke til!

Skrevet

Er 35 uker og spiser Ursofalk 3 ganger om dagen, samt har fått noen alergimesisin mot kløen, men den bruker jeg ikke,. kjekt og ha om det klør for inntenst på natten, men det er rød trekant på, så er litt skeptisk.. spist bare 1 tablett til nå.

Føler at ting er mye bedre nå etter at jeg begynte på Ursofalk.. klør jo litt, men mye mindre innbiller jeg meg. håper og kunne gå gravid fram til termin, har 34 dager igjen.

Skrevet

Polaramin eller hva det heter... tatt en del av de. Har reddet meg fra å flerre av meg hele huden :$

Jeg er bare 27 uker på vei,så Ursofalk MÅ virke :o

Skrevet

Jeg hadde svangerskapskløe sist og gikk på Ursofalk noen uker, ble mye bedre, men ikke helt bra. Ble iggangsatt i uke 37. Fikk epidural og det gikk fint. (Men jeg hadde nok ikke klart meg uten epiuralen...)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei. Er sykmeldt pga svangerskapskløe, har ikke høye leververdier men plages noe veldig i og med at jeg er atopiker fra før og.. lurer på hva ursofalk er? hvitvask funket ikke og 3-4 polaramin om dagen hjelper heller ingenting. Skal på gyn idag så håper på positvt svar og noe behandling for dette..tar gjerne imot tips hvis dere har..:)

Skrevet

På besøk fra 2.tri forresten. I uke 24 nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...