Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Skulle motta mine penger fra dem på fredag, det er nå 3 dager siden og i dag er det heller ikke kommet en jævla krone på kontoen fra dem. Tror pokker meg jeg skal legge meg ned utenfor det kontoret i morgen og sultestreike til pengene er inne på konto. Burde fått dagbøter de folka nede på nav som ikke klarer overholde fristene for utbetaling.
Liagora med 2 jenter Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Men er det vi som skal betale til staten, da er det straffebegyr ett minutt over tidsfristen!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 fredag til idag er strengt tatt ikke tre arbeidsdager, og det kan like mye være banken din som er treg som det er nav
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Men rart at når jeg skulle få overskuddet etter og ha fått innvilget frikort dagen etter jeg leverte inn kvitteringene? Kan da umulig ta så mye lengre tid og utbetale pengene når det er snakk om noe annet? Banken min er heller ikke treg, har dnb nor og før hadde jeg postbanken, men de var jammen trege, da snakker vi sirup!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 hehe dnbnor er jo kanskje den tregeste banken av de alle da suppehue
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 hehe så du mener det ja! ja det må jo være de siste ukene de har vært innmari trege, får da alltid lønnen min dagen før de jeg jobber med som har sparebank 1 og postbanken så i forhold til de er ikke dnb nor trege.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 nav bruker postbanken.. så det går endel fortere der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå